خبرگزاری کار ایران

حیدر مظفری کارگردان تئاتر بوشهری در گفتگو با ایلنا:

جهان عاری از خشونت در نمایش گروه خاک در مجتمع فرهنگی بوشهر بر روی صحنه است

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۶۸۳

موضوع اثر به ساختن جهان عاری از تروریسم می‌پردازد و تروریسم و شیوه‌های مبارزه با آن را به چالش می‌کشد و داستان خانواده‌ای مهاجر امریکایی را به تصویر می‌کشد.

کارگردان گروه نمایش خاک گفت: این گروه اخیرا توانسته است درجه الف نمایش را از مرکز هنر‌های نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت کند. گروه دارای ۷۰ نفر عضو است که ۳۰ نفر آن‌ها به صورت پیوسته با این گروه همکاری دارند و گروه سه نمایش را در سال جاری تهیه نموده است.
حیدر مظفری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ایلنا گفت: اثر پس از سه ماه تمرین در جشنواره بین المللی فجر در میان ۴۷۰ متن جزء ۳۰ اثر پذیرفته شده قرار گرفت که متاسفانه اثر به دلیل پاره‌ای از مشکلات در مرکز مورد داوری قرر نگرفت.
مظفری در ادامه افزود: نمایش همسایه آقا به کارگردانی میثم گزی از کار‌های سال جاری گروه است که به عنوان اثر منتخب جشنواره فجر استانی مورد تقدیر قرار گرفته است و همچنین نمایش زوزه به کارگردانی اسماعیل ملاح جوان اثر دیگر گروه است که به اجرای عمومی رسیده است و آخرین تولید گروه در سال جاری اثر «این یارو آنتیگونه داره صدای مرده رو ضبط می‌کنه» به کارگردانی حیدر مظفری و نویسندگی احمد آرام پس از سه ماه تمرین در جشنواره بین المللی فجر در میان ۴۷۰ متن جزء ۳۰ اثر پذیرفته شده قرار گرفت که متاسفانه اثر به دلیل پاره‌ای از مشکلات در مرکز مورد داوری قرر نگرفت.
وی افزود: موضوع اثر به ساختن جهان عاری از تروریسم می‌پردازد و تروریست و شیوه‌های مبارزه با آن را به چالش می‌کشد و داستان خانواده‌ای مهاجر امریکایی را به تصویر می‌کشد و با توجه به موضوع به روز نمایش در صورت رسیدن اثر به داوری می‌توانست در جشنواره موفق شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز