خبرگزاری کار ایران

حمیده ماحوزی مدیر کل ارشاد بوشهر شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۱۸۹

تنها زن مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کشور با حکم علی جنتی به مدیریت ارشاد بوشهر رسید.

علی جنتی حکم یک بانو را برای مدیرکلی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر امضاء و ابلاغ کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا از بوشهر وزیر ارشاد در احکام جداگانه‌ای مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌های بوشهر، کرمان، آذربایجان غربی و اردبیل را صادر کرد.

در حکم علی جنتی خطاب به حمیده ماحوزی آمده:

نظر به سوابق علمی و فرهنگی و تجربیات ارزنده جناب عالی، به موجب این حکم به سمت «مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر» منصوب می‌شوید.

امید می‌رود با استعانت از خداوند متعال و بهره گیری از ظرفیت‌های موجود و نیروهای کارآمد و فرهیخته و تعامل سازنده با مسئولان و مدیران استان و ارتباط نزدیک با اصحاب فرهنگ و هنر و مردم فرهنگ دوست و هنرپرور استان بوشهر، در جهت رشد فضایل اخلاقی و شکوفایی و اعتلای فرهنگ و هنر اسلامی و ایرانی موفق و موید باشید.

از ابتدای بهمن ماه سالجاری حمیده ماحوزی به عنوان جدی‌ترین گزینه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در رسانه‌ها مطرح گردید، اما نهایتا حکم وی در هفته نخست اسفندماه صادر شد.

خبر می‌رسد آئین معارفه اولین زن مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌های کشور چهارشنبه هفته جاری برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز