خبرگزاری کار ایران

فرماندار جدید عسلویه معرفی شد

کد خبر : ۱۴۸۶۱۱

در آیینی با حضور معاون سیاسی استاندار و جمعی از مسئولان، حسن اسماعیلی به عنوان فرماندار عسلویه معرفی شد.

در آیینی با حضور معاون سیاسی استاندار و جمعی از مسئولان، حسن اسماعیلی به عنوان فرماندار عسلویه معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا، در آیینی با حضور معاون سیاسی استاندار بوشهر و جمعی از مسئولان استان بوشهر، حسن اسماعیلی به عنوان فرماندار جدید عسلویه معرفی شد.

معاون سیاسی استاندار بوشهر در این آیین اظهار داشت: بدون تردید خدمت به مردم در نظام اسلامی مهم‌ترین وظیفه مسئولان است و همه باید در این مسیر اهتمام ورزیم.

محمدحسن پرآور افزود: عسلویه از مناطق مهم و تاثیرگذار در کشور است و به عنوان نگین اقتصادی کشور شناخته می‌شود که همه ایرانیان به آن افتخار می‌کنند.

معاون سیاسی استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: جوانان ایرانی با دستان توانمند خود مجموعه‌ای بزرگ را ایجاد و بارور کرده‌اند که در دنیا زبانزد است و این مجموعه گسترده حاصل فداکاری‌های مردم بزرگ این شهرستان، استان بوشهر و کشور است.

پرآور تصریح کرد: باید در خدمت‌رسانی به مردم توجه ویژه داشته باشیم و توجه به جوانان به صورت خاص باید مورد تاکید قرار گیرد.

وی با اشاره به رشد و پیشرفت روزافزون نظام اسلامی یادآور شد: کسانی که بحثریزش‌ها در انقلاب را مطرح می‌کنند یا نادان و یا غرض‌ورز هستند چرا که همواره جوانان به ندای ولایت فقیه لبیک گفته و در تمام عرصه‌های دفاع از نظام و انقلاب به همراه سایر قشر‌ها حضوری باشکوه داشته‌اند.

معاون استاندار بوشهر گفت: به همه مدیران توصیه می‌کنم با توجه به مزیت‌های شهرستان در بخش‌های تجارت و صیادی و گردشگری تلاش کنند و شهرستان را به سمت شکوفایی و بالندگی سوق دهند.

پرآور با اشاره به اینکه در آستانه نوروز قرار داریم افزود: مسئولان شهرستان باید در اسکان و پذیرایی و ساماندهی مهمانان نوروزی اهتمام ورزند و هیچ فرصتی را در این مسیر نباید هدر دهیم.

وی بیان کرد: استاندار بوشهر نگاه ویژه‌ای به این شهرستان دارد و به دلیل ارتباط نزدیکی که با مردم شهرستان دارد آشنایی زیادی با مشکلات شهرستان دارد و برای مرتفع کردن مشکلات همت ویزه دارد.

پرآور گفت: محمودی در دوران تصدی فرمانداری عسلویه خدمات زیادی ارائه کرد و تلاش‌های فراوانی داشت که لازم است از ایشان تقدیر شود.

وی با اشاره به توانمندی فرماندار جدید عسلویه افزود: دکتر سالاری استاندار بوشهر به دلیل حساسیت خاص عسلویه، با دقت برای انتخاب فرماندار این شهرستان کنکاش کرد و اسماعیلی که مدیری آشنا با صنعت نفت و باتجربه بالا در رده‌های مدیریتی وزارت کشور بوده را برگزید که امیدواریم در این مسئولیت به موفقیت لازم ب

حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد امام جمعه عسلویه نیز اظهار داشت: مسئولیت یک امانت بزرگ و تعهدآور است که از جانب خداوند به هر فردی واگذار می‌شود.

وی افزود: در انجام مسئولیت‌ها باید توجه کنیم که امور را به کسانی بسپاریم که اهلیت لازم را داشته باشند.

امام جمعه عسلویه با تاکید بر لزوم توجه مسئولان به خطوط قرمز نظام خاطرنشان کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران خطوط قرمزی دارد که رعایت آن‌ها بر همه مسئولان واجب است.

هاشمی‌نژاد تصریح کرد: دین مبین اسلام یکی از این خطوط قرمز و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیز یکی دیگر از این خطوط است که هزینه زیادی برای آن پرداخت شده است.

وی بیان کرد: ولایت فقیه و مردم نیز خطوط قرمزی هستند که همه ما باید آن‌ها را رعایت کنیم.

امام جمعه عسلویه با تقدیر از زحمات فرماندار سابق عسلویه گفت: محمودی زحمات زیادی برای عمران و آبادانی عسلویه کشید و نقش مهمی در پیشرفت منطقه داشت.

هاشمی‌نژاد ابراز داشت: از فرماندار جدید عسلویه می‌خواهیم در مسیر حرکت خود به خطوط قرمز توجه کنند و با مردم شفاف و روراست باشد و صادقانه رفتار کند زیرا آن‌ها ولی نعمت ما و نظام اسلامی هستند.

وی افزود: فرماندار جدید باید قانون‌مدار باشد و با هر گونه تخطی از قانون برخورد کند و همچنین منویات مقام معظم رهبری را سرلوحه امور خود قرار دهد.

امام جمعه عسلویه اضافه کرد: فرماندار نباید با هر کس مشورت کند و باید با مشاوران امین و صادق مشورت کند.

هاشمی‌نژاد تاکید کرد: با توجه به تخصص و توانمندی بالای فرماندار جدید انتظار داریم در توجه به این امور و اداره شهرستان موفق شود
مجید محمودی فرماندار سابق عسلویه نیز اظهار داشت: خدمت در نظام اسلامی عبادت است و باید ‌‌نهایت توان خود را برای بهبود خدمات‌رسانی به کار بگیریم.

وی افزود: کارهای زیادی در عسلویه بر زمین مانده که عملکرد ما در مقابل آن به چشم نمی‌آید ولی در اندک مدت با همه توان و ظرفیت برای عمران و آبادانی عسلویه تلاش کردیم.

فرماندار سابق عسلویه خاطرنشان کرد: ۱۲۴ پروژه بزرگ عمرانی در شرایط بد اقتصادی در این شهرستان اجرایی شد که این شهرستان را به کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل کرده است.

محمودی تصریح کرد: در ابتدای استقرار فرمانداری عسلویه با ۲ مسئله مواجه شدیم که مهم‌ترین آن تشکل کمیته‌ها و ستاد انتخابات بود که با تلاش دسته‌جمعی ۲ انتخابات بزرگ ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا را با کیفیت و سلامت بالایی برگزار کردیم.

وی گفت: شهرستان عسلویه توانست رتبه سوم را در بین شهرستان‌های استان در سرعت عمل و برگزاری مطلوب انتخابات کسب کند.

محمودی بیان کرد: پدیده دوم نیز زلزله شهرستان دشتی بود که شهرستان عسلویه به همراه مجموعه نفت توانست وظیفه خود را در خدمت‌رسانی به مردم زلزله‌زده به خوبی ایفا کند.

وی افزود: در کمتر از یکسال استقرار فرمانداری عسلویه بیش از ۶۰ میلیارد تومان به دهیاری‌ها و شهرداری‌های شهرستان تخصیص یافت که حرکت خوبی در عمران و آبادانی شهر‌ها و روستا‌ها انجام شد.

همکاری مردم و مسئولان برای عمران و آبادانی عسلویه
فرماندار جدید عسلویه نیز گفت: از شورای اداری، شورای تامین، بخشداران، دهیاران، شهرداران و شورا‌ها و ائمه جمعه و جماعات و همه مسئولان و مردم می‌خواهم با فرمانداری عسلویه برای رشد و توسعه و عمران و آبادانی همکاری کنند.
حسن اسماعیلی افزود: مسئولان استان و کشور تاکید زیادی بر لزوم توجه به‌شان و جایگاه مردم عسلویه دارند و این مهم مسئولیت را برایم دوچندان کرده و با یاری همه مردم و مسئولان برای رشد و توسعه شهرستان گام برمی‌داریم.

در این آیین با تقدیر از خدمات مجید محمودی(فرماندار سابق)، حسن اسماعیلی به عنوان فرماندار جدید عسلویه معرفی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز