خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان دیر معرفی شد

کد خبر : ۱۵۲۰۰۵

با حضور استاندار بوشهر ششمین فرماندار در استان بوشهر درشهرستان دیر معرفی و از خدمات فرماندار قبلی قدردانی شد.

با حضوراستاندار بوشهر ششمین فرماندار در استان بوشهر درشهرستان دیر معرفی و از خدمات فرماندار قبلی قدردانی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا، استاندار بوشهر در نشست شورای اداری شهرستان دیر با تبریک سالروز تولد حضرت زینب(س) و روز پرستار و با بیان اینکه شهرستان دیر دارای ظرفیت‌های مهم و بالقوه‌ای است اظهار کرد: استفاده از ظرفیت‌های شهرستان دیر نیاز به چهره مصصم و امیدوار و عزم جدی است.
دکترمصطفی سالاری با بیان اینکه شهرستان دیر ظرفیت‌هایی در زمینه آبزی پروری، تجارت خارجی، صید و صیادی، گردشگری، کشاورزی دارد تصریح کرد: این ظرفیت‌ها سبب شده شهرستان دیر را نسبت به دیگرنقاط دیگر متمایز کند.
استاندار بوشهر از استقرارپارس شمالی در منطقه دیر خبرداد و گفت: با توجه به اینکه تاسیسات این میدان گازی در بخش خشکی شهرستان دیر قرار می‌گیرد لازم است ازهم اکنون جانمای‌های این تاسیسات مشخص شود و با اجرای طرح‌های زیست محیطی مشکلات آینده این منطقه در برطرف شود.
وی با اشاره به اینکه شهرستان دیرظرفیت بالای نیروی انسانی دارد تصریح کرد: این شهرستان درعالم‌پروری، شعرا، ادبا، هنری دارای انسان‌های فرهیخته‌ای است که سبب شده این شهرستان را برجسته کند.
استاندار بوشهر بر استفاده از ظرفیت‌های نیروی انسانی این شهرستان تاکید کرد و گفت: ملاک عمل فرماندار ومسئولان دیر باید بر بکارگیری از ظرفیت‌ها و نیروهای جوان و نخبه شهرستان دیر باشد.
دکترسالاری با قدردانی از خدمات سه ساله علی بحرانی درپست فرمانداری دیر گفت: وی با اراده قوی تا آخرین لحظه مشغول بکار بود بگونه‌ای که در آخرین لحظات دراین پست در جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی تلاش کرد.
وی با معرفی حمزه اعتماد به عنوان فرماندار دیر تاکید کرد: حسن خلق، خدمات صادقانه همراه با تکریم و احترام به مردم از ویژگی‌های مسئولان دولت جمهوری اسلامی است.
استانداربوشهربا بیان اینکه حمزه اعتماد عملکردی مثبت و مطلوب درکارنامه مسئولیتی خود دارد افزود: فرماندار دیر لازم است به همه تفکرات و ظرفیت‌های انسانی و اندیشه‌های گوناگون احترام بگذارد و با تشکیل سازمانهای مردم نهاد، جوانان را در تصمیم‌گیری بخش‌های مختلف مشارکت دهد.
دراین مراسم حکم فرماندار شهرستان دیربا امضا وزیر کشوربه حمزه اعتماد داده شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز