خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی استاندار بوشهر خبر داد:

ایجاد دبیرخانه دائمی روز خلیج فارس در بوشهر

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۷۸۶

باید از ظرفیت سازمان های مردم نهاد برای ماندگاری هرچه بیشتر روز ملی خلیج فارس بهره برد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر بر ایجاد دبیرخانه دائمی روز ملی خلیج فارس در استان بوشهر تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا، محمدحسن پرآور در نشست هماهنگی و برنامه ریزی بزرگداشت روز ملی خلیج فارس گفت: نگاه ما به مساله خلیج فارس ناسیونالیسی و منطقه‌ای نیست اما اقداماتی در برگزاری روز ملی خلیج فارس در استان بوشهر انجام شده است که براساس آن مجوز ایجاد دبیرخانه در سال گذشته در این استان داده شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: باید از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد برای ماندگاری هرچه بیشتر روز ملی خلیج فارس بهره برد.

وی تصریح کرد: مدیران کل میراثفرهنگی و فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر باید دائمی شدن دبیرخانه در استان را نهایی کنند و ما نیز این مساله را پیگیری می‌کنیم.

تجربه نشان داده است هر زمان مردم در اجرای امور مشارکت داشته‌اند، کار‌ها بهتر و با نتیجه مطلوب به سرانجام رسیده است.

وی با اشاره به روز ملی خیلج فارس اظهار کرد: برگزاری روز ملی خلیج فارس از امروز با همکاری همه دستگاه‌ها و سازمان‌های مردم نهاد کار خود را در استان بوشهر آغاز کرده است و امیدواریم با همکاری و حمایت همه بتوانیم وظیفه خود را در این زمینه و در این موقعیت حساس به خوبی انجام دهیم.

پرآور ادامه داد: دو سال تجربه برگزاری مراسم روز ملی خلیج فارس در استان بوشهر را داشته‌ایم و سال گذشته با پیگیری‌های انجام شده موفق به گرفتن مجوز و راه اندازی دبیرخانه روز ملی خلیج فارس در بوشهر شدیم و هم اکنون این دبیرخانه فعال است.

وی اضافه کرد: باید مشخص شود که دبیرخانه‌ای که در استان بوشهر فعال شده دایمی است و یا فقط برای یک سال در نظر گرفته شده است تا براساس آن برنامه ریزی و سرمایه گذاری شود و تلاش ما استفاده از تمام ظرفیت‌های کشور برای گرامیداشت روز ملی خلیج فارس به عنوان ثبت یک واقعه ملی است.

معاون استاندار بوشهر گفت: سال گذشته شش کمیته در دبیرخانه روز ملی خلیج فارس تشکیل شد و دبیرخانه امسال با ویرایش این کمیته‌ها روند صدور حکم برای روسای کمیته‌ها و فعال سازی کمیته‌ها را هرچه سریع‌تر آغاز کند.

پرآور افزود: روز خلیج فارس مختص به استان بوشهر نیست و واقعه‌ای ملی است بنابراین نگاه ما به خلیج فارس به عنوان یک اثر تاریخی، ملی و هویت فرهنگی است و مراقب باشیم در برنامه ریزی‌ها و اجرا کیفیت را فدای کمیت نکنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز