خبرگزاری کار ایران

استاندار بوشهر در مراسم معارفه فرماندار شهرستان جم:

در جابجایی مدیران حد وسط را رعایت کردیم

asdasd
کد خبر : ۱۵۸۵۴۱

اگر کسی در جریان انتخابات همراه دولت نبوده است ولی هم اکنون اعلام آمادگی می‌کند که در محلی تخصصی به دولت کمک کند نباید او را از خود برانیم و نباید به صرف عدم همراهی با دولت در جریان انتخابات فرصت خدمت کردن را از افراد گرفت.

استاندار بوشهر گفت: نباید به صرف عدم همراهی با دولت در جریان انتخابات فرصت خدمت کردن را از افراد گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا استاندار بوشهر در آیین تودیع و معارفه فرماندار جم گفت: وقتی یک نفر برای مسئولیت انتخاب می‌شود که با سلیقه ما همراه نیست سخت گیری نکنیم و بنا را بر این نگذاریم که روی برگه رای نام چه کسی را نوشته است. اگر کسی چهارچوب دولت را قبول دارد در مسیر اجرای سیاست‌های دولت فعالیت می‌کند و می‌تواند در پیشبرد اهداف دولت مفید باشد فرصت خدمت را به او بدهیم و برخی نیز وجود دارند که که می‌توان در پست‌های غیر سیاسی و در بخش‌های فنی و تخصصی از آن‌ها استفاده کرد.

وی افزود: اگر کسی در جریان انتخابات همراه دولت نبوده است ولی هم اکنون اعلام آمادگی می‌کند که در محلی تخصصی به دولت کمک کند نباید او را از خود برانیم و نباید به صرف عدم همراهی با دولت در جریان انتخابات فرصت خدمت کردن را از افراد گرفت.

سالاری خاطر نشان کرد: در جریان تغییر مدیران گروهی انتقاد کردند که تغییرات با تاخیر انجام می‌شود و گروهی دیگر انتقاد کردند که این تغییرات با تعجیل و شتاب صورت می‌گیرد. این در حالی است که در این جریان با توجه به ضرورت‌ها و در نظر داشتن نیاز‌ها و شرایط اوضاع را رصد کردیم تا انتخابی با تدبیر داشته باشم و حد وسط تعجیل و تاخیر را رعایت نموده باشیم.

استاندار بوشهر در این آیین به اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها اشاره کرد و اظهار داشت: اجرای این طرح نقش مهمی در ساماندهی پرداخت یارانه‌ها به افراد واجد شرایط دارد.

مصطفی سالاری افزود: در مرحله اول اجرای این طرح، دولت سالانه ۴۲ هزار میلیارد تومان پرداخت می‌کرد که ۱۶ هزار میلیارد تومان آن از محل اعتبارات عمرانی بوده که باید در توسعه زیرساخت‌های آب و برق و سلامت و حمل و نقل هزینه شود و این امر صدماتی به زیرساخت‌ها وارد می‌کرد.

استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: تاکنون ۷۰ درصد هزینه درمان بر عهده مردم بوده و ۳۰ درصد را دولت متقبل می‌شده و با اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها، ۷۰ درصد هزینه‌ها بر عهده دولت و تنها ۳۰ درصد بر دوش مردم خواهد بود.

سالاری تصریح کرد: سعی شود که در این مرحله نیازمندان ثبت‌نام کنند و افراد متمکن و غیرنیازمند انصراف دهند تا در راستای توسعه زیرساخت‌ها تلاش بیشتری شود.

وی یادآور شد: جم از شهرستان‌های خوش آب و هوا و دارای ظرفیت‌های مهم کشاورزی و صنعتی و دیگر قابلیت‌های مهم است که باید به بخش‌های مختلف به ویژه در آبرسانی و زیرساخت‌های خدمات عمومی این شهرستان توجه بیشتری شود.

استاندار بوشهر گفت: نیروی انسانی جم کارآمد و شایسته و غنی است و فرماندار باید از جوانان در حوزه‌های مختلف استفاده کند و استعدادهای شهرستان را شناسایی و به کارگیری کند.

سالاری ضمن تقدیر از فعالیت‌های زارع فرماندار سابق جم گفت: در جریان انتخاب فرماندار جم تمام کسانی مورد مشورت قرار گرفتند از جمله امام جمعه محترم، شورای شهر و روستا و ستاد دکتر روحانی در شهرستان، آقای نادری را مورد تائید قرار دادند.

آشنایی کاملی با مشکلات جم دارم

عبدالله نادری سرپرست فرمانداری شهرستان جم نیز گفت: آشنایی کاملی با شهرستان جم دارم و مشکلات این شهرستان را کاملا می‌شناسم.

وی افزود: آبرسانی در بخش کشاورزی و آب شرب مردم و همچنین راه‌های داخلی از مشکلات اساسی جم است که برنامه‌های خوبی برای رفع مشکلات موجود و رفاه و آسایش مردم دارم.

سرپرست فرمانداری شهرستان جم خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم با تلاش و همفکری و با استفاده از اعتبارات متمرکز ملی برای توسعه شهرستان اهتمام ورزم و امیدوار هستیم تحول خوبی در جم ایجاد شود.

نادری تصریح کرد: صنعت نفت و گاز در جم قبل از عسلویه وجود داشته و هم‌اکنون نیز جم به عنوان پشتیبان اصلی منطقه ویژه پارس جنوبی به شمار می‌رود، به طوری که شهرک‌های مسکونی جم میزبان کارکنان پارس جنوبی است و وزارت نفت باید توجه خاصی به جم داشته باشد.

وی بیان کرد: جم نقش مهمی در اقتصاد ملی دارد و باید وزارت نفت خسارت‌های وارده به مردم را از طریق زیرساخت‌های عمرانی جبران کند و پروژه‌های مهم را فعال سازد.

فرماندار سابق جم نیز در این آیین اظهار داشت: شهرستان جم از شهرستان‌های مهم و تاثیرگذار در استان و کشور است و ۶۷ شهید والامقام تقدیم نظام اسلامی کرده است.
عبدالرسول زارع افزود: امسال توسط مقام معظم رهبری به نام سال «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» نامگذاری شده و همه باید در راستای تحقق شعار سال اهتمام ورزیم.
وی اضافه کرد: از ابتدای امسال با مدیریت جهادی برای پیشرفت شهرستان تلاش کردیم و هم‌اکنون یک نیروی جوان‌تر به عنوان فرماندار جدید فعالیت می‌کند که همه باید برای پیشرفت شهرستان کمک کنند.
فرماندار سابق جم خاطرنشان کرد: ناتمام ماندن طرح آبرسانی کوثر از جمله مشکلات و معضلات این شهرستان است و امیدوار هستیم شاهد رفع مشکلات در مسیر اجرای این پروژه مهم باشیم.
زارع گفت: سال گذشته ۱۴۵ پروژه با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال برای شهرستان جم مصوب شد که امیدوار هستیم امسال با تخصیص اعتبارات شاهد فعال شدن پروژه‌ها باشیم.
در این آیین با تقدیر از زحمات عبدالرسول زارع(فرماندار سابق)، عبدالله نادری به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان جم معرفی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز