خبرگزاری کار ایران

جهانگیری در نشست با پیمانکاران و مجریان طرح‌های پارس جنوبی:

نفت و گاز کانون اصلی توسعه صنعت ایران است

asdasd
کد خبر : ۱۶۳۵۴۸

اطمینان می‌دهیم که دولت آنچه در توان داشته باشد در راستای حل مشکلات و موانع موجود پیش روی نفت و گاز به کار گیرد و هیچ گونه کوتاهی انجام نخواهد شد.

اسحاق جهانگیری ظهر امروز در نشست با پیمانکاران و مجریان طرح‌های پارس جنوبی ضمن قدردانی از تلاش‌های وزارت نفت در عرصه‌های مختلف اظهار کرد: نفت و گاز کانون اصلی توسعه صنعت ایران است.
به گزارش خبرگزاری ایلنا، وی افزود: اطمینان می‌دهیم که دولت آنچه در توان داشته باشد در راستای حل مشکلات و موانع موجود پیش روی نفت و گاز به کار گیرد و هیچ گونه کوتاهی انجام نخواهد شد.
معاون اول رئیس جمهور تصریح کرد: متاسفانه در گذشته به دلیل آنکه پیمانکاران از بخش خصوصی بودند به آنان بی‌توجهی شد در حالی که پیمانکاران بزرگ‌ترین سرمایه کشور هستند و اگر به آن‌ها توجه نکنیم اجرای پروژه‌ها دچار مشکل و آسیب می‌شود. اطمینان می‌دهیم که دولت آنچه در توان داشته باشد در راستای حل مشکلات و موانع موجود پیش روی نفت و گاز به کار گیرد و هیچ گونه کوتاهی انجام نخواهد شد.
وی با بیان اینکه کوتاهی در اجرای طرح‌های میادین مشترک در پارس جنوبی به ضرر کشور است، افزود: در صورت کوتاهی در میادین مشترک گاز نه تنها کشور متضرر می‌شود بلکه در بسیاری از بخش‌ها دچار آسیب می‌شویم. کسی که در توسعه میادین مشترک کوتاهی کند مسئول است و در برابر خداوند و مردم باید پاسخگو باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز