خبرگزاری کار ایران

شامگاه سه شنبه رخ داد؛

مصدومیت ۲۱ کارگر پارس جنوبی بر اثر واژگونی اتوبوس / حال ۳ نفر وخیم است

asdasd
کد خبر : ۱۶۴۰۲۴

بنا بر اظهارات شاهدان عینی، یکی از مهم‌ترین دلایل سقوط اتوبوس عمر بالا و از رده خارج بودن آن بوده است. / منابع کارگری ایلنا در منطقه گزارش داده‌اند که بسیاری از سرویس‌های ایاب و ذهاب کارگران در پروژه‌های در حال احداثپارس جنوبی وضعیتی مشابه دارند.

واژگونی اتوبوس حامل کارگران فاز ۱۲ پارس جنوبی ۲۱ مصدوم بر جای گذاشت که حال سه نفر از آنان وخیم گزارش شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ساعت ۱۹ امروز(سه شنبه) سرویس برگشت کارگران فاز ۱۲ پارس جنوبی در کانالی در نزدیکی این پالایشگاه سقوط کرد. با وقوع این حادثه، واحد آتش نشانی فاز ۱۲ و ۱۹ وارد عمل شده و مصدومان را از اتوبوس خارج کردند.

تعداد سرنشینان این اتوبوس ۳۲ نفر گزارش شده است که ۲۱ نفر از مصدومان پس از اقدامات اولیه پزشکی توسط چندین دستگاه آمبولانس به بیمارستان امام خمینی کنگان منتقل شدند. به گفته منابع بیمارستانی ۳ نفر از مصدومان به بوشهر اعزام شده‌اند.

بنا بر اظهارات شاهدان عینی، یکی از مهم‌ترین دلایل سقوط اتوبوس عمر بالا و از رده خارج بودن آن بوده است.

منابع کارگری ایلنا در منطقه گزارش داده‌اند که بسیاری از سرویس‌های ایاب و ذهاب کارگران در پروژه‌های در حال احداثپارس جنوبی وضعیتی مشابه دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز