خبرگزاری کار ایران

بیمارستان عسلویه به زودی به بهره‌برداری می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۱۶۷۷۳۵

بیمارستان ۳۲ تختخوابی تامین اجتماعی عسلویه به زودی به بهره‌برداری می‌رسد / این بیمارستان با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال احداثشده و برای تجهیز آن نیز حدود ۳۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

رئیس هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی گفت: بیمارستان ۳۲ تختخوابی تامین اجتماعی عسلویه به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، عباس کبریایی‌زاده در نشست هم‌اندیشی مسئولین تأمین‌اجتماعی استان بوشهر اظهار داشت: این بیمارستان با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال احداثشده و برای تجهیز آن نیز حدود ۳۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی افزود: بیمارستان تأمین‌اجتماعی عسلویه در زمینی به مساحت ۱۷ هزار متر مربع و با ۵ هزار متر مربع زیربنا در ۳ طبقه احداثشده و با ۳۲ تخت فعال خدمات درمانی مورد نیاز بیمه‌شدگان تأمین‌اجتماعی را فراهم می‌کند.

کبریایی‌زاده با بیان اینکه برای ماندگاری پزشکان تمهیدات و سیستم‌های تشویقی خاصی در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: باید در حوزه منابع انسانی امکان جذب نیروی انسانی به نحو مطلوب فراهم شود.

وی با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های چند ساله مردم عسلویه افتتاح این بیمارستان است، اظهار داشت: به دلیل قرار گرفتن بیمارستان کنگان در ۷۰ کیلومتری عسلویه ارائه خدمات به بیماران با محدودیت‌هایی مواجه بود که با بهره‌برداری از بیمارستان تأمین‌اجتماعی عسلویه این محدودیت‌ها نیز برطرف می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز