خبرگزاری کار ایران

فرماندار دشتستان:

مردم به جلیلی و جلیلی‌ها نه گفتند

asdasd
کد خبر : ۱۶۸۹۵۵

مردم به جلیلی و امثال جلیلی‌ها قاطعانه نه گفته‌اند و حماسه‌ی سیاسی موردنظر مقام معظم رهبری را آفریده و شخصیت ارزشمندی به نام جناب آقای دکتر روحانی را انتخاب کردند.

معاونان جدید فرمانداری دشتستان با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از دشتستان؛ یکی از حاشیه‌های این مراسم اظهارات معاون سابق عمرانی و برنامه‌ریزی فرمانداری دشتستان بود.

کورش دهقان در آئین تودیع خود با بیان اینکه همه چیزمان ولایی است و راست و چپ و اصلاح طلب و اصولگرای غیرولایی نمی‌شناسیم؛ گفت: بنده به دکتر جلیلی رای دادم، صد بار دیگر هم انتخابات برگزار شود و با همین نتیجه، من بازهم به دکتر جلیلی رای می‌دهم، چون اعتقادم این است، چون انقلابی هستم و چون رهبرم فرمود من انقلابی هستم و دیپلمات نیستم.

دهقان اظهار داشت: چون تابع رهبرم هستم و احساس می‌کنم که دکتر جلیلی دیدگاه‌های مدیریتش به دیدگاهی که عرض کردم نزدیک‌تر است، به ایشان رای دادم.

وی بیان کرد: من به آقای روحانی رای ندادم و صد بار دیگر هم انتخابات برگزار شود به وی رای نمی‌دهم.

وی افزود: وظیفه من به عنوان یک ایرانی این است که به اصلح‌تر رای بدهم و من دیدگاهم این است که آقای جلیلی اصلح بود.

معاون سابق فرمانداری دشتستان اضافه کرد: انشاالله در دولتی خدمتگذار، ولایی و پرتلاش به خدمت مردم خواهم پرداخت.

برپایه این گزارش، فرماندار دشتستان نیز در این مراسم گفت: مردم به جلیلی و امثال جلیلی‌ها قاطعانه نه گفته‌اند و حماسهٔ سیاسی مورد نظر مقام معظم رهبری را آفریده و شخصیت ارزشمندی به نام جناب آقای دکتر روحانی را انتخاب کردند.

ارسلان زارع با بیان اینکه خدا را سپاسگزاریم که در همین چند ماه، بسیاری از شاخص‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی جامعهٔ ما بهبود یافته است، ادامه داد: بنابراین بدیهی است بنده به عنوان مسئول عالی دولت در دشتستان هرگز اجازه نخواهم داد کسی که به برنامه‌های دولت تدبیر و امید اعتقاد نداشته باشد، در جایگاه مدیریتی دولت دشتستان باشد.

پس از این اظهارنظر، حاضرین با کف زدن فرماندار دشتستان را تشویق کردند و برخی نیز با صلوات تشویق حضار را قطع کردند.

فرماندار دشتستان ادامه داد: برای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی و تحقق شعار، اقتصاد، فرهنگ، عزم ملی و مدیریت جهادی نیاز به تلاش مستمر و هدفمند در راستای مدیریت برنامه‌ای طبق اهداف از پیش تعیین شده مدیران و همکاری مردم است.

زارع افزود: مدیران باید در راستای اجرایی کردن مطالبات اجتماعی مردم و انجام برنامه‌های دولت تدبیر و امید ضمن اعتقاد، بیشتر کوشش کنند.

همچنین معاون سیاسی امنیتی استانداری بوشهر نیز در پاسخ به اظهارات دهقان گفت: هر دولتی که با رای اکثریت مردم انتخاب شده و حکم تنفیذش را از مقام معظم رهبری دریافت کرده است، دولت رسمی و قانونی و مورد حمایت مقام معظم رهبری است.

محمد حسن پرآور با بیان اینکه حق فرماندار است که نیروهای مورد نظر و همراهش را با خود داشته باشد؛ افزود: کار کردن در دولت‌ها و همهٔ ادوار گذشته تاکنون، خدمت به نظام جمهوری اسلامی و مردم است و همه با نیت خیر و در چهارچوب قانون اساسی تحقق پیدا کرده است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری بوشهر گفت: عزم دولت جزم است که تمام توانایی خود را در حل مسائل معیشتی و اقتصادی مردم به اجرا برساند و در این راه سختی‌ها و گرفتاری‌های زیادی است.

پرآور تصریح کرد: با توکل بر خداوند و حمایت‌ها و درایت و تدبیر مقام معظم رهبری و همراهی مردم مشکلات و معضلات اقتصادی حل و مرتفع خواهد شد.

در پایان این مراسم عادل دهدشتی به عنوان معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دشتستان معرفی و از خدمات ابراهیم مهتدی در این مسئولیت تقدیر به عمل آمد.

همچنین عبدالحمید کریم آزاد نیز به عنوان معاون عمرانی و برنامه ریزی فرماندار دشتستان معرفی و از خدمات چندین ساله کورش دهقان در این مسئولیت تقدیر شد.

همچنین فرشته مظفری به‌عنوان مشاور امور بانوان فرمانداری دشتستان و عباسعلی اسدی به عنوان مسئول بنیاد غدیر شهرستان دشتستان معرفی شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز