خبرگزاری کار ایران

حضور مربیان مجرب در کنار مخزن گسترده کتاب در کتابخانه شهرک توحید جم

کد خبر : ۱۸۶۰۲۸

علاوه بر کتابخوانی و قصه گویی در بخش کودک، مربیان مجربی نیز در کنار کودکان علاقمند به کتاب و کتابخوانی حضور دارند.

رییس روابط عمومی شرکت پالایش گاز فجر جم گفت: در فصل تابستان و اوقات فراغت دانش آموزان قرار داریم و بدون شک برنامه‌های متعدد، کتابخانه شهرک توحید می‌تواند برای علاقمندان به کتاب و کتابخوانی بسیار موثر باشد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت پالایش گاز فجر جم، نعمت الله جمالی خاطرنشان کرد: این کتابخانه با بیش از ۱۳ هزار عنوان کتاب در بخش‌های مختلف همه روزه آماده خدمت رسانی به علاقمندان است.
وی افزود: علاوه بر کتاب‌های عمومی در بخش‌های کلیات، فلسفه، دین، علوم اجتماعی، زبان‌شناسی، علوم طبیعی، فن آوری، هنر، ادبیات و جغرافیا، شاهد ۵۰۰ عنوان کتاب‌های مرجع نیز در کتابخانه شهرک توحید هستیم که برای علاقمندان بسیار مثمر ثمر خواهد بود.
مدیر روابط عمومی شرکت پالایش گاز فجر جم با اشاره به روز کردن کتاب‌های موجود در این کتابخانه خاطرنشان کرد: سالانه به بهانه‌های مختلف و از طریق نمایشگا ه‌های معتبر کتاب‌های جدیدی به این کتابخانه افزوده می‌شود.
وی اضافه کرد: تنها در سال جاری تا کنون ۱۰ میلیون تومان، کتاب‌های جدید از طریق نیازسنجی و نظر سنجی از ساکنین کتاب برای این کتابخانه خریداری شده است و امیدواریم تا پایان سال در برخی از بخش‌های کتاب‌های جدیدی نیز اضافه شود.
جمالی کمبود نشریات تخصصی در کتابخانه شهرک توحید را از کمبودهایی اعلام کرد که انشاالله به زودی مرتفع خواهد شد ودر این بخش نیز علاقمندان می‌توانند بهره مورد نظر را ببرند.
وی در بخش دیگری از اظهارات خود به کتابخانه کودک در کنار کتابخانه مرکزی شهرک توحید اشاره و اظهار داشت: این کتابخانه نیز با دارا بودن بیش از ۳ هزار عنوان کتاب روزانه محل تجمع کودکان زیادی از سراسر شهرک‌های مسکونی است.
رییس روابط عمومی شرکت پالایش گاز فجر جم گفت: علاوه بر کتابخوانی و قصه گویی در این بخش مربیان مجربی نیز زیر نظر روابط عمومی با کودکان علاقمند به کتاب وکتابخوانی کار می‌کنند.
وی افزود: قصه گویی، نقاشی ومسابقات متعدد نیز در کنارکتاب خوانی و استفاده گسترده از بخش «ویدیو کلوپ» از دیگر مواردی است که در این مرکز شاهد هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز