خبرگزاری کار ایران

موسوی در معارفه بخشدار امام حسن؛

حمایت مقام معظم رهبری از دولت مایه فخر و مباهات است

کد خبر : ۱۸۶۴۲۹

مقام معظم رهبری با حمایت قاطع خود از دولت، امید را در دل دولتمردان و مردم را تقویت کردند که مایه فخر و مباهات است.

این حمایت، مسئولیت دولت در سطوح ملی و محلی را دو چندان کرده است لذا برای تحقق منویات ایشان و نیز اجرای سیاست‌های دولت تدبیر و امید، باید همگی هم راستا و همگام شویم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید اسماعیل موسوی در جلسه معارفه بخشدار امام حسن از شهرستان دیلم با ذکر این مطلب افزود: در حالی که کمتر از یکسال است که دولت یازدهم تشکیل و مستقر شده، مقام معظم رهبری با حمایت قاطع خود، امید را در دل دولتمردان و مردم تقویت نمودند که جای بسی تشکر و امتنان دارد.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری افزود: این حمایت، مسئولیت دولت در سطوح ملی و محلی را دوچندان کرده است لذا برای تحقق منویات ایشان و نیز اجرای سیاست‌های دولت تدبیر و امید، باید همگی هم راستا و همگام شویم.

وی ضمن تبیین سیاست‌های دولت در حوزه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و اقتصادی اظهار داشت: استاندار محترم بوشهر با یک برنامه جامع و کامل و با دوراندیشی نسبت به ضرورت شتاب توسعه استان، در پی جذب سرمایه‌های داخلی و خارجی است و پیگیری ایشان برای انعقاد تفاهم نامه با دولت‌های قطر و کویت در این راستاست.

دکتر موسوی در پایان ضمن تجلیل از خدمات سید ابراهیم حسینی فر سرپرست بخشداری امام حسن که مدت ۸ ماه این وظیفه را بر عهده داشت، عبدالرسول کاوه فر را به عنوان بخشدار جدید معرفی و از اعضای شورای اداری شهرستان و بخش خواست با همکاری و همراهی با وی در توسعه بخش مشارکت بیشتری داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز