خبرگزاری کار ایران

فرماندار جم؛

جاده غیر استاندارد جم به پالایشگاه، مشکلات زیادی برای مردم ایجاد کرده است

asdasd
کد خبر : ۲۱۹۵۴۷

عرض کم و پیچ های خطرناک در جاده غیر استاندارد جم به پالایشگاه و باعثبروز حوادثمتعدد در این مسیر شده است، برای اصلاح این مسیر و امنیت بیشتر کارکنان پالایشگاه و مردم، وزارت نفت توجه ویژه‌ای داشته باشد.

جاده غیر استاندارد جم به پالایشگاه و ریز مشکلات زیادی برای مردم ایجاد کرده است که باید اصلاح شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عبدالله نادری، فرماندار شهرستان جم، در نشست معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران با مدیران این شهرستان با اشاره به برخی از مشکلات و نیازهای شهرستان جم و تعهدات وزارت نفت در این زمینه، اظهار داشت: جاده غیر استاندارد جم به پالایشگاه و ریز مشکلات زیادی برای مردم ایجاد کرده است که باید اصلاح شود.

عبدالله نادری در ادامه با بیان اینکه عرض کم و پیچ‌های خطرناک در جاده غیر استاندارد جم به پالایشگاه و ریز باعثبروز کشته‌های متعدد در این مسیر شده است، اذعان داشت: برای اصلاح این مسیر برای امنیت بیشتر کارکنان پالایشگاه و مردم نیاز است که وزارت نفت توجه ویژه‌ای داشته باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به کمبود شدید فضای آموزشی در شهرستان جم اشاره کرد و ادامه داد: شرکت ملی گاز می‌تواند در توسعه فضاهای آموزشی در شهرستان جم به ما کمک کند که امیدواریم شاهد اقدامات مناسبی در این زمینه باشیم.

ضرورت حمایت وزارت نفت از طرح انتقال آب به شهرستان جم

فرماندار شهرستان جم خواستار حمایت وزارت نفت از طرح انتقال آب به شهرستان جم شد و افزود: شهرستان جم میزبان بزرگ شهرک‌های نفت و گاز و کارکنان و خانواده‌های آنان است که امیدواریم شاهد رفع مشکلات کم آبی این شهرستان برای سال‌های آینده باشیم.

طرح بزرگ آبرسانی به شهرستان جم با تامین اعتبار حدود دو هزار میلیارد ریال در حال اجرا است.

عبدالحسین ثمری، معاون عملیات شرکت ملی گاز، و هادی هاشم زاذه فرهنگ، مدیر عامل شرکت پالایش گاز فجر جم، نیز در این نشست به ارائه نقطه نظرات خود پرداختند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز