خبرگزاری کار ایران

مدیر کل برنامه‌ریزی استراتژیک وزارت نفت:

برنامه‌های عملیاتی اقتصاد مقاومتی در وزارت نفت نهایی شد

asdasd
کد خبر : ۲۲۱۶۷۰

برنامه‌های عملیاتی اقتصاد مقاومتی در وزارت نفت نهایی شد و بزودی برای تصویب در اختیار معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهوری قرار می‌گیرد.

برنامه‌های عملیاتی اقتصاد مقاومتی در وزارت نفت نهایی شد و بزودی برای تصویب در اختیار معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهوری قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا، مدیرکل برنامه‌ریزی استراتژیک وزارت نفت با اشاره به این که وزارت نفت نخستین وزارتخانه‌ای بود که برنامه‌های تحقق اقتصاد مقاومتی را تقدیم مجلس کرد، اظهار کرد: این برنامه در بخشهای نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش و پخش و در قالب ٢٠ جدول تدوین شده است.

سعید قوام پور تصریح کرد: در این جدولها جزئیات تمام پروژه های صنعت نفت و نحوه تامین منابع مالی آنها ذکر شده و قرار است در اختیار معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهوری قرار گیرد.

وی با اشاره به این که طبق این برنامه قرار است منابع مالی پروژه های صنعت نفت از صندوق توسع ملی، بند " ق " تبصره٢ قانون بودجه ٩٣ و بخشی نیز از منابع داخلی شرکت ملی نفت ایران تامین شود، اظهار کرد: با تصویب این برنامه و تامین منابع مالی پروژه ها تلاش می شود پروژه‌های صنعت نفت در مدت زمان تعیین شده به پایان برسد، بعنوان نمونه تمام فازهای پارس جنوبی طبق برنامه تا پایان سال ٩۶ تکمیل خواهد شد.

به گزارش ایلنا، وزارت نفت برای اجرای سیاست اقتصاد مقاومتی، ۶ برنامه را در دستور کارقرار داده است که افزایش تولید و صادرات نفت، گاز، فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی، حفظ بازارهای صادراتی و بهینه‌سازی مصرف سوخت از مهمترین آنهاست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز