خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر:

راه اندازی سامانه کمک ناوبری فرودگاه بوشهر تسریع شود

asdasd
کد خبر : ۲۲۳۴۰۷

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: یکی از مشکلات جدی موجود در فرودگاه بین المللی بوشهر نبود سامانه کمک ناوبری پیشرفته‌ای ال اس است که تسریه در راه اندازی این سامانه ضروری است.

نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه بوشهر گفت: یکی از مشکلات جدی موجود در فرودگاه بین المللی بوشهر نبود سامانه کمک ناوبری پیشرفته‌ای ال اس است که تسریه در راه اندازی این سامانه ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در جریان بازدید سرپرست شرکت فرودگاه‌های کشور از فرودگاه بین المللی بوشهر افزود: با نبود این سامانه شاهد کاهش دید خلبان در شرایط نامطلوب جوی و لغو و یا تاخیر در پرواز‌ها هستیم.

وی اظهارکرد: با پیگیریهای مسوولان استان بوشهر بزودی این سامانه در فرودگاه بین المللی بوشهر راه اندازی و نگرانی مردم در زمینه لغو و تاخیر پرواز در شرایط جوی نامناسب برطرف می‌شود.

صفایی بوشهری اضافه کرد: فرودگاه در هر شهر نماد توسعه یافتگی است که هر میزان از استانداردهای مطلوب پیروی کند در جذب رضایت مردمی موثر واقع می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر بیان کرد: با توجه به وجود زیرساخت‌ها وعلاقمندی جوانان این استان، بوشهر می‌تواند به قطب آموزش خلبانی جنوب کشور تبدیل شود.

وی ادامه داد: درصورت مساعدت مسوولان کشوری زمینه توسعه یافتگی هوانوردی و آموزش خلبانی در استان بوشهر آماده است.

امام جمعه بوشهر گفت: استان بوشهر از دیرباز یکی از استان‌های پیشرو در حمل و نقل هوایی بوده است که از امنیت خوبی برخوردار بوده است.

وی یادآورشد: هرچند درپاره‌ای از موارد از استانداردهای خوبی برخوردار نبوده است اما با وجود مدیریت جدید حاکم بر شرکت فرودگاه‌های کشور، فرودگاه‌های موجود در استان به شرایط استاندارد کامل نزدیک می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز