خبرگزاری کار ایران

استاندار بوشهر:

خدمات پروازی در فرودگاه‌های استان بوشهر ارتقا می‌یابد

asdasd
کد خبر : ۲۲۳۴۱۰

استاندار بوشهر گفت: احداثفرودگاه جدید از مسایل مهم در مرکز استان است و امیدواریم با رفع موانع موجود شاهد اجرای این پروژه بزرگ و مهم برای توسعه حمل و نقل هوایی در استان باشیم.

استاندار بوشهر از ارتقای خدمات پروازی در فرودگاه‌های استان بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا، مصطفی سالاری در نشست با سرپرست شرکت فرودگاه‌های کشور با اشاره به ظرفیت و پتانسیل یالای استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت بسیار زیادی برای پیشرفت و توسعه است و باید با تمام توان از این پتانسیل بهره ببریم.

وی افزود: احداثفرودگاه جدید از مسایل مهم در مرکز استان است و امیدواریم با رفع موانع موجود شاهد اجرای این پروژه بزرگ و مهم برای توسعه حمل و نقل هوایی در استان باشیم.

استاندار بوشهر با اشاره به تلاش برای احداثخط راه آهن در استان خاطرنشان کرد: ایجاد راه آهن و فرودگاه جدید و استفاده از ظرفیت دریا در این منطقه اهمیت زیادی دارد و هم‌افزایی ایجاد می‌کند و برای تحقق این هدف ‌‌نهایت توان خود را به کار می‌گیریم.

سالاری از توسعه فرودگاه بین‌المللی بوشهر خبر داد و تصریح کرد: تغییر محل پاویون فرودگاه و تلاش برای بهسازی و توسعه فرودگاه فعلی بندر بوشهر مورد توجه است و انتظار داریم مسئولان شرکت فرودگاه‌های کشور نیز همکاری لازم را داشته باشند.

وی همچنین خواستار توسعه پارکینگ پروازهای خارجی فرودگاه بوشهر شد و اظهار کرد: همراهان و مستقبلین پروازهای حجاج همواره در بحثپارکینگ در این فرودگاه با مشکل مواجه هستند که این مسئله با همکاری و تلاش شهرداری باید مرتفع شود.

استاندار بوشهر خواستار ارتقای خدمات مسافری و پروازی در فرودگاه‌های استان بوشهر شد و گفت: بهبود کیفیت خدمات پروازی در فرودگاه‌های استان مورد تاکید است و همه در این مسیر تلاش خواهیم کرد.

راه‌اندازی سیستم سامانه کمک ناوبری پیشرفته «ای ال اس» در فرودگاه بوشهر تا ۲ ماه آینده

سرپرست شرکت فرودگاه‌های کشور نیز اظهار کرد: ایجاد فرودگاه جدید از نیازهای بندر بوشهر است و البته تا زمان اجرا و تکمیل این فرودگاه، توسعه فرودگاه قدیم یک امر ضروری است.

محمدعلی ایلخانی افزود: فرودگاه بین‌المللی بوشهر فاقد سیستم سامانه کمک ناوبری پیشرفته «ای ال اس» است که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده این سیستم تا دو ماه آینده در این فرودگاه راه‌اندازی می‌شود.

وی اضافه کرد: با راه‌اندازی این سامانه امکان نشست و برخاست هواپیما درشرایط جوی نامتعادل فراهم و لغو پرواز و یا بازگشت هواپیما به مبدا از بین می‌رود.

سرپرست شرکت فرودگاه‌های کشور گفت: پیشنهاد استاندار بوشهر در زمینه توسعه و بهسازی و افزایش ظرفیت فرودگاه کنونی بوشهر بسیار مهم است و این شرکت در این راستا تلاش می‌کند.

ایلخانی بیان کرد: همچنین در ارتباط با توسعه پارکینگ پروازهای خارجی نیز با اعزام تیم کار‌شناسی و بررسی راهکارهای موجود برای رفع این مشکل تلاش خواهیم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز