خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس اعلام کرد

استقلال مالی منطقه ویژه انرژی پارس از درآمدهای دولتی

asdasd
کد خبر : ۲۲۴۷۱۶

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با اعلام تصویب تبدیل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به سازمانی درآمد – هزینه‌ای در هیئت مدیره شرکت ملی نفت، گفت: درآمد منطقه ویژه با احتساب تعرفه های معمول مناطق تا حدود چهارصد میلیارد تومان نیز قابل تحقق است.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با اعلام تصویب تبدیل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به سازمانی درآمد – هزینه ای در هیئت مدیره شرکت ملی نفت، گفت: درآمد منطقه ویژه با احتساب تعرفه های معمول مناطق تا حدود چهارصد میلیارد تومان نیز قابل تحقق است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا، مهدی یوسفی مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، با اعلام این که موضوع تبدیل شدن منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به سازمانی درآمد – هزینه ای در هیئت مدیره شرکت ملی نفت تصویب شد، گفت: از آغاز دوره مسئولیت در منطقه ویژه، تبدیل شدن این مجموعه به سازمانی درآمد – هزینه ای در دستور کار قرار گرفته است تا دیگر از بودجه دولتی استفاده نکرده و به لحاظ اقتصادی توجیه پذیر باشد.

مهدی یوسفی افزود: دلیل این تصمیم امکان توسعه زیرساختهای منطقه حتی در زمانهای کمبود بودجه ای بود و خوشبختانه هیئت مدیره شرکت ملی نفت نیز پس از بررسی جوانب کار در چند روز اخیر این موضوع را تصویب کرد و به این ترتیب سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به یک بنگاه اقتصادی تبدیل می شود.

وی یادآور شد: میزان درآمد منطقه ویژه فعلا کمتر از ١٠ میلیارد تومان و عمدتا از محل بازیافت هزینه است که با احتساب تعرفه های معمول مناطق تا حدود ۴٠٠ میلیارد تومان نیز قابل تحقق است.

یوسفی تاکید کرد: البته با توجه به شرایط فعلی تولید و قیمتهای سال ٩٣ این میزان درآمد برای مدیریت این منطقه جوابگواست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز