خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر:

همه سایت های خبری محلی همراه ما هستند

asdasd
کد خبر : ۲۲۵۲۰۹

سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر گفت: به اعتقاد بنده همه سایت های خبری محلی همراه ما هستند و هیچ سایت خبری مخالفی نداریم.

سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر گفت: به اعتقاد بنده همه سایت های خبری محلی همراه ما هستند و هیچ سایت خبری مخالفی نداریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا، پیمان زنده بودی در نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی فرمانداری های استان بوشهر افزود: روابط عمومی فرمانداری ها در انعکاس خدمات دولت در شهرستان خود خلاق، مبتکر، با برنامه و با علم روز فعالیت کنند.

وی تصریح کرد: روابط عمومی فرمانداری ها به دنبال موضوعات جدید و علم روز در این عرصه باشند و با پردازش ایده های نو و خلاقیت، نقش روابط عمومی را برجسته کنند تا خدمات دولت به نحو شایسته ای به مردم منعکس شود.

زنده بودی اظهار کرد: اولویت های مهم کاری باید در این عرصه ترسیم گردد و با توجه به محدودیت منابع و امکانات به جای پرداختن به کارهای متعدد غیراولویت دار، به کارهای اساسی و با اولویت پرداخته شود.

روابط عمومی ها کانال ارتباطی بین مردم و دولت هستند

سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر گفت: سرمایه اصلی دولت تدبیر و امید مردم هستند و مردم بویژه فعالان اجتماعی و سیاسی به عنوان سرمایه های اجتماعی دولت محسوب می شوند.

وی تصریح کرد: کانال ارتباطی این سرمایه ها با دولت روابط عمومی ها هستند که به عبارتی حافظان و جمعداران این سرمایه های مهم بوده و فعالیت آنها برای حفظ و قوام این سرمایه ها باید باارزش و ضروری تلقی شود.

زنده بودی با بیان اینکه روابط عمومی فرمانداری ها لیدر اصلی روابط عمومی دستگاه های اجرایی در شهرستان خود هستند،
خاطرنشان کرد: در راستای بهبود و بهسازی در انعکاس اخبار استانداری و فرمانداری ها، برنامه ریزی لازم بمنظور طراحی جدید پرتال اطلاع استانداری بوشهر در دست اقدام است.

سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر بیان کرد: همچنین بمنظور بهبود و آشنایی نیروهای روابط عمومی فرمانداری های در سطح استان بوشهر کلاس های تخصصی خبرنگاری و عکاسی در نظر گرفته شده است.

زنده بودی تاکید کرد: روابط عمومی فرمانداری ها باید با رسانه ها و مطبوعات شهرستان خود تعامل سازنده ای داشته باشند تا اقدامات و دستاوردهای دولت به نحو شایسته تری انعکاس یابد.

قیصی زاده: روابط عمومی فرمانداری ها درک صحیحی از سیاست های دولت داشته باشند

مشاور استاندار بوشهر در امور جوانان نیز گفت: نخستین انتظار از روابط عمومی فرمانداری ها این است که با درکی صحیح از شعارها و سیاست های دولت، محوریت برنامه های فرمانداری ها را بر همین اساس تنظیم کنند.

یونس قیصی زاده، حقوق شهروندی، سازمان های مردم نهاد، آزادی رسانه، مشارکت نخبگان، جوانان و زنان را از جمله سیاست های دولت تدبیر و امید عنوان کرد.

وی افزود: دولت تدبیر و امید، دولتی جناحی و سیاسی صرف نیست بلکه تعاملی است و روابط عمومی ها باید همراه و متناسب با برنامه های دولت پیش روند.

استفاده از فناوری های نوین در روابط عمومی ها

قیصی زاده تاکید کرد: روابط عمومی فرمانداری ها باید با استفاده از شیوه های نوین فناوری به سمت الکترونیکی شدن بروند و در فضای مجازی فعال باشند.

وی با بیان اینکه در هر شهرستان باید سایت‌های فرمانداری‌ها فعال شوند گفت: پورتال فرمانداری ها باید تقویت شوند تا ضمن ارتباط مستمر با فعالان خبری بعنوان منابع خبری مورد استفاده قرار گیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز