خبرگزاری کار ایران

حصیری خبر داد:

۵۸ میلیارد ریال اعتبارات آموزش و پرورش بوشهر پرداخت شد

asdasd
کد خبر : ۲۳۰۳۳۰

اعتبارات آموزش و پرورش استان بوشهر امسال با افزایش ۶.۵ برابری نسبت به سال قبل به ۹۶ میلیارد ریال رسید که تاکنون ۵۸ میلیارد ریال آن پرداخت شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر نیز گفت: اعتبارات آموزش و پرورش استان بوشهر امسال با افزایش ۶.۵ برابری نسبت به سال قبل به ۹۶ میلیارد ریال رسید که تاکنون ۵۸ میلیارد ریال آن پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اصغر حصیری، چهار شنبه شب در نشست شورای آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر موفق به کسب رتبه برتر کشوری در پروژه مهر شد، افزود: استان بوشهر در حالی در پروژه مهر رتبه نخست کشوری کسب می‌کند که ۵۳۰ نفر از نیروهای فرهنگی بازنشسته و ۱۰ درصد حق‌التدریسان این اداره کل کمتر شدند.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش استان بوشهر در طرح خادم کتاب مورد تقدیر وزرای آموزش و پرورش و فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار گرفت از برتری دانش‌آموزان استان بوشهر در المپیاد آموزشی کشور خبر داد و بیان کرد: استان بوشهر در المپیاد آموزشی نانو مقام نخست کشور از آن خود کرد که به همین مناسبت دبیرخانه المپیاد آموزشی نانو کشور در بوشهر مستقر شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر از افزایش اعتبارات آموزش و پرورش استان بوشهر خبر داد و افزود: سال قبل اعتبارات آموزش و پرورش استان بوشهر ۱۵ میلیارد ریال بود که امسال به ۹۶ میلیارد ریال افزایش یافته و تاکنون ۵۸ میلیارد ریال آن پرداخت شده است.

حصیری با قدردانی از توجه استاندار بوشهر به حوزه آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: برق مدارس استان بوشهر با وجود بدهی ۲۸ میلیارد ریالی آموزش و پرورش با همکاری شرکت توزیع نیروی برق قطع نشد که جای قدردانی از استاندار و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق دارد.

وی، با قدردانی از موسسه آموزشی قلم‌چی گفت: این موسسه که نقش مهمی در تقویت بنیه آموزشی علمی دانش‌آموزان دارد به ارزش ۵۵۰ میلیون ریال کتاب کمک آموزشی به مدارس استان بوشهر اهدا کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به مشکلات دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی استان بوشهر افزود: اکنون برای حل مشکلات این مدارس هر دانش‌آموز با وجود محروم بودن از آنان شهریه دریافت می‌شود چراکه میزان سرانه تخصیصی این دانش‌آموزان که یک‌هزار و ۷۰۰ تومان است جوابگوی نیازهای دانش‌آموزان این مدارس نیست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز