خبرگزاری کار ایران

اجرای طرح‌های هادی روستایی شبانکاره، در دستور کار قرار گرفت

asdasd
کد خبر : ۲۳۰۷۴۲

نشست هم‌اندیشی توسعه بخش شبانکاره با حضور استاندار بوشهر، مدیران دستگاه‌های اجرایی و مسئولان و نمایندگان اصناف مختلف شبانکاره برگزار شد.

نشست هم‌اندیشی توسعه بخش شبانکاره با حضور استاندار بوشهر، مدیران دستگاه‌های اجرایی و مسئولان و نمایندگان اصناف مختلف شبانکاره برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا، استاندار بوشهر شامگاه جمعه در این نشست با بیان اینکه مشکلات باید اولویت‌بندی و با نظر مردم برطرف شود گفت: برای حل مشکلات مردم باید آنها را اولویت‌بندی و با لحاظ کردن نظر و خواست مردم برطرف شوند.

مصطفی سالاری اظهار داشت: مسائل و مشکلات مردم رصد، رسیدگی، پیگیری و نظارت می‌شود و مسائل و نتایج آن به فرمانداری‌ها و بخشداران اعلام می‌شود تا مردم در جریان امورات قرار گیرند.

وی اضافه کرد: بخش شبانکاره دارای ظرفیت‌های بالایی در حوزه کشاورزی و گردشگری است و باید از این ظرفیت نهایت استفاده را برد.

استاندار بوشهر بیان کرد: یکی از مبناهای توزیع اعتبارات در آینده در بخش‌ها بر اساس کتابچه‌ای است که بر اساس نتایج جلسات هم‌اندیشی مسئولان و مردم در هر بخش تدوین و گردآوری می‌شود.

وی ادامه داد: امسال میزان اعتبارات بخش شبانکاره ۶۴ میلیارد ریال در نظر گرفته شده که ۶۰ میلیارد ریال آن معادل چهار برابر تخصیصی سال گذشته به این بخش، پرداخت می‌شود.

دکتر سالاری ابراز داشت: در نشست‌های هم‌اندیشی بخش‌ها بیشتر شنونده مشکلات هستیم و امیدواریم تصمیم‌هایی اتخاذ شود که در نهایت از کار مردم گره‌گشایی و رضایتمندی آنها حاصل شود.

وی بیان کرد: اجرای طرح‌های مختلف عمرانی در شهرها و روستاها مورد توجه و تاکید قرار گرفته و امیدواریم با تلاش دسته جمعی به نتایج مورد نظر برسیم.

استاندار بوشهر گفت: بخش عمده‌ای از مسائل بخش شبانکاره را امسال و سال آینده حل خواهیم کرد.

اجرای طرح‌های عمران روستایی در شبانکاره

فرماندار دشتستان نیز گفت: بخش شبانکاره در مسیر ترانزیتی اصلی بوشهر و خوزستان قرار دارد که یکی از پرترددترین مسیرهای استان بوشهر است و این مهم می‌تواند یکی از فرصت‌های توسعه‌ای در این بخش باشد.

ارسلان زارع اضافه کرد: اجرای طرح‌های هادی روستایی و بهبود وضعیت راه‌های روستایی در بخش شبانکاره از جمله برنامه‌های مسئولان شهرستان دشتستان است.

وی یادآور شد: سد رئیسعلی دلواری شبانکاره یکی از ظرفیت‌های مهم استان بوشهر، شهرستان دشتستان و بخش شبانکاره است که باید از این ظرفیت ارزشمند نهایت بهره‌وری را برای توسعه بخش کشاورزی و اشتغال در این بخش بکار برد.

بخش عمده‌ای از مردم شبانکاره از طریق کشاورزی ارتزاق می‌کنند

امام جمعه شبانکاره نیز گفت: بهبود وتوجه به وضعیت کشاورزان بخش شبانکاره از اساسی‌ترین خواسته‌های مردم است و باید مورد توجه قرار گیرد.

حجت‌الاسلام عبدالرسول حمادی افزود: بخش عمده‌ای از مردم شبانکاره از طریق کشاورزی ارتزاق می‌کنند و باید مشکلات کشاورزی به ویژه در بحثآبیاری اراضی کشاورزی برطرف شود.

وی ادامه داد: تکمیل ساختمان مصلای شهر شبانکاره نیز از دیگر خواسته‌های مردم است که باید در کمترین زمان ممکن محقق شود.

حمادی اضافه کرد: ۱۰ میلیارد ریال تاکنون برای احداثمصلای شبانکاره هزینه شده و برای تکمیل آن نیاز به اعتبار داریم.

در این نشست نمایندگان اصناف مختلف شبانکاره نیز نظرات و دیدگاه‌های خود را مطرح کردند و استاندار بوشهر و مدیران دستگاه‌های اجرایی نیز تمام مطالب مطرح شده را با حوصله بررسی و برنامه زمان‌بندی برای اجرای پروژه‌های مختلف را اعلام کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز