خبرگزاری کار ایران

استاندار بوشهر تاکید کرد:

لزوم همکاری مسئولان برای تقویت خانه ریاضیات استان بوشهر

asdasd
کد خبر : ۲۳۰۷۴۳

سالاری با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته برای راه‌اندازی خانه ریاضیات در بوشهر، خواستار تداوم این حمایت‌ها شد و تصریح کرد: نیاز است که تلاش‌های بیشتری برای توسعه خانه ریاضیات بوشهر صورت بگیرد تا شاهد خروجی بهتری در خانه ریاضیات باشیم.

استاندار بوشهر بر لزوم همکاری مسئولان برای تقویت خانه ریاضیات استان بوشهر تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا، مصطفی سالاری صبح شنبه در نشست با اعضای هیئت موسس خانه ریاضیات بوشهر اظهار داشت: خانه ریاضیات بوشهر در فرصتی محدود با تلاش‌های گسترده فعالان این عرصه راه‌اندازی شده و انگیزه‌ها برای فعالیت در این بخش مضاعف شده است.

وی با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته برای راه‌اندازی خانه ریاضیات در بوشهر، خواستار تداوم این حمایت‌ها شد و تصریح کرد: نیاز است که تلاش‌های بیشتری برای توسعه خانه ریاضیات بوشهر صورت بگیرد تا شاهد خروجی بهتری در خانه ریاضیات باشیم.

استاندار بوشهر اضافه کرد: تقویت خانه ریاضیات بوشهر می‌تواند نقش بسیار مهمی در بهبود وضعیت استان بوشهر در کنکور سراسری داشته باشد و امیدواریم شاهد تحقق اهداف مورد نظر در این زمینه باشیم.

وی خواستار ورود خیران و دستگاه‌های مختلف برای توسعه علمی استان شد و ادامه داد: باید تعداد مشارکت‌کنندگان و حامیان در این زمینه بیشتر شود و درخواست‌ها و مطالبه‌گری‌ها افزایش یابد تا شاهد کمک‌های بیشتر و بهتری باشیم.

سالاری بر لزوم معرفی دستاوردهای برگزاری برنامه‌های خانه ریاضیات تاکید کرد و بیان داشت: باید در این زمینه خلاقیت و ابتکار به خرج داد و آموزش و پرورش نیز از این طرح‌ها حمایت کند.

وی به ظرفیت‌های صنعتی استان بوشهر اشاره کرد و افزود: بوشهر یک استان صنعتی است که باید در زمینه افزایش دانش فنی در سطح استان بوشهر حرکت شود و شاهد افزایش فارغ‌التحصیلان بخش فنی در سطح دانشگاه‌های استان باشیم.

استاندار بوشهر در ادامه از اختصاص سه میلیارد ریال برای تقویت خانه ریاضیات بوشهر خبر داد و اظهار داشت: یک میلیارد ریال توسط استانداری و دو میلیارد ریال نیز توسط شهرداری بوشهر اختصاص می‌یابد که در آینده کمک‌هایی را نیز در زمینه احداثساختمان برای خانه ریاضیات خواهیم داشت.

سالاری بر لزوم حمایت از فعالیت‌های پژوهشی در استان تاکید کرد و افزود: حمایت از پژوهشگران موجبات رشد و توسعه استان در بخش‌های مختلف می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز