خبرگزاری کار ایران

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر:

تکمیل ساختمان بیمارستان دیر تسریع شود

asdasd
کد خبر : ۲۳۲۲۶۹

با توجه به نیاز و انتظار مردم، تکمیل ساختمان بیمارستان دیر برای تجهیز و راه اندازی تسریع شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر گفت: با توجه به نیاز و انتظار مردم، تکمیل ساختمان بیمارستان دیر برای تجهیز و راه اندازی تسریع شود.

به گزاش خبرنگار ایلنا، دکتر علیرضا رییسی، روز چهارشنبه، در بازدید از روند اجرای پروژه بیمارستان شهرستان دیر افزود: دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر آمادگی دارد هرنوع همکاری را برای تسریع در راه اندازی این پروژه انجام دهد.

وی اظهارداشت: درجلسه‌ای که به تازگی درمرکز استان در مورد بررسی پروژه بیمارستان دیر برگزار شد، مقرر شد در هرصورتی اجرای بیمارستان دیر سرعت گیرد و دغدغه مردم در این زمینه برطرف شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر گفت: اکنون بحثتعدیل و اعتبار این پروژه برطرف شده و خروجی جلسه استانی این بود که همه پای کاربیایند و راه اندازی این بیمارستان شتاب گیرد.

وی اضافه کرد: در مورد نقشه این بیمارستان نکات فنی و کاربردی به مشاور بیمارستان ارائه شده و لازم است در اجرای آن لحاظ شود تا در آینده با مشکلات روبرو نشویم.

رییسی ادامه داد: اگرچه ساختمان بیمارستان خوب طراحی شده اما بخش‌هایی همچون دیالیز، تفکیک اورژانس بزرگسالان از اطفال، وسایل سرمایشی و مکانی برای آرامش همراهان بیمار باید در این نقشه درنظرگرفته شود.

وی درارتباط با بسته پزشکان مقیمی دربیمارستان دیر بیان کرد: براساس طرح تحول سلامت بسته پزشکان مقیمی برای حضور در این بیمارستان درنظرگرفته می‌شود زیرا این مهم سبب می‌شود مردم دسترسی راحت تری به پزشکان متخصص داشته باشند.

فرماندار دیر گفت: با پیگیری‌هایی که صورت گرفته هم اکنون مشکلات این بیمارستان برطرف و کار اجرایی بیمارستان آغازشده اما روند کار رضایت بخش نیست.

حمزه اعتماد افزود: مردم دیر انتظار دارند که هرچه زود‌تر این بیمارستان به سرانجام برسد و دیگر هیچ دغدغه‌ای در این زمینه نداشته باشند.

وی گفت: با توجه به فضای مناسب کار در این شهرستان پیمانکار باید کارگران بیشتری وارد ساختمان کند و اگر جایی از این بیمارستان گیری دارد با برنامه ریزی بتوانیم در کوتاه مدت آن را برطرف کنیم.

سرپرست کارگاه بیمارستان دیرگفت: بیمارستان دیر ۳۸ تختخوابی است که در یک طبقه ساخته شده وتا دو طبقه قابل توسعه و شش هزار و۴۸مترمربع زیربنا دارد.

فرید دیزجانی افزود: این بیمارستان دارای بخش‌های مراقبت‌های ویژه، بستری، اتاق عمل، زنان وزایمان، مادروکودک، آزمایشگاه، داروخانه، حسابداری، اورژانس، پزشک عمومی، جراحی عمومی، درمانگاه، رادیولوژی و سونوگرافی است که موسسه الهادی درسال ۹۰ این پروژه را با پیشرفت اندکی که داشت تحویل گرفت واکنون نیز مصمم به اتمام و تحویل آن است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز