خبرگزاری کار ایران

۸۰۰ میلیارد ریال به پروژه‌های عسلویه و کنگان تخصیص یافت

asdasd
کد خبر : ۲۳۵۰۱۸

۸۰۰ میلیارد ریال از اعتبارات سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی برای تکمیل پروژه‌های مصوبه این سفردر جنوب استان بوشهر تخصیص یافت.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: ۸۰۰ میلیارد ریال از اعتبارات سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی برای تکمیل پروژه‌های مصوبه این سفردر جنوب استان بوشهر تخصیص یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شاپور رستمی شامگاه شنبه در نشست کمیته پیشگیری از وقوع تخلف در استان بوشهر با بیان اینکه استان بوشهر دارای طولانی‌ترین سواحل در حوزه خلیج فارس است، اظهار داشت: با مطالعات انجام شده، استان بوشهر دارای ۹۳۷ کیلومتر ساحل در خلیج فارس است که طولانی‌ترین ساحل محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه صنایع نفت، گاز و پتروشیمی سبب ایجاد محدودیت زمین برای اجرای پروژه‌ها در مناطق عسلویه و کنگان شده است، افزود: وجود این صنایع سبب شده که در این نقاط پروژه‌ها در اراضی ساحلی اجرا شود.

معاون استاندار بوشهر با اشاره به اینکه همه مکلف هستند به قوانین و مقررات در اجرای پروژه‌ها به ویژه در سواحل توجه کنند، افزود: با توجه به اینکه اجرای پروژه‌ها در سواحل نیاز به مجوز‌های گوناگون از دستگاه‌های ذیربط دارد، لازم است نسبت به مناطق ساحلی استان بوشهر با توجه به محدویت‌هایی که در زمین وجود دارد توجه ویژه‌ای شود تا مردم از امکانات لازم بی‌بهره نمانند.

رستمی به سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به عسلویه در سال ۱۳۹۰ پرداخت و گفت: این سفر مصوبات مهمی در رفع محرومیت و اجرای پروژه‌های مختلف داشت که بخشی عمده‌ای از آنها به بهره‌برداری رسیده و برای تکمیل بخش دیگری از پروژه‌ها ۸۰۰ میلیارد ریال تخصیص یافته است.

وی با بیان اینکه برای پیشرفت و توسعه نیاز به اجرای پروژه‌های عمرانی در مناطق مختلف داریم، بیان کرد: بیشتر نقاط شهری و روستایی استان بوشهر در کنار ساحل قرار دارد که باید زمینه اجرای پروژه‌های عمرانی در این نقاط فراهم شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز