خبرگزاری کار ایران

آیین معارفه بخشدار جدید خارگ برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۲۳۵۶۷۸

در آیینی با حضور معاون سیاسی استاندار بوشهر و جمعی از مسئولان خارگ، عسگر زارعی به عنوان بخشدار جدید خارگ معرفی شد.

در آیینی با حضور معاون سیاسی استاندار بوشهر و جمعی از مسئولان خارگ، عسگر زارعی به عنوان بخشدار جدید خارگ معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا، معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر پیش از ظهر امروز در آیین معارفه بخشدار جدید خارگ اظهار داشت: شاید طول جغرافیایی و آمار جمعیتی این جزیره ارقام چشمگیری نباشد اما استراتژیک بودن آن حائز اهمیت است و تعداد بمباران‌های زمان جنگ، نشان از اهمیت این منطقه دارد.

فتح‌الله حقیقی بیان داشت: مردم در زمان جنگ در این منطقه به عنوان خط مقدم جبهه زندگی می‌کردند و با دست خالی و بدون سلاح در برابر دشمن ایستادند لذا باید توجه ویژه‌ای به آنها شود.

معاون استاندار بوشهر با اشاره به بازدید یک ساعته خود از این جزیره عنوان کرد: صحبت‌هایی را با مردم داشتم که مهم‌ترین مشکل ایاب و ذهاب بود که یک سری کارها صورت گرفته اما این‌ اقدامات کم است و جوابگوی این جمعیت نیست.

حقیقی گفت: بسیاری از پروژه‌های سفر دوم هیئت دولت سابق نیمه‌تمام باقی مانده، در بحثآب و فاضلاب، بیکاری جوانان با وجود تعدد شرکت‌های نفتی و مشکلات صیادی و صیادان، این موارد را دیدیم و پیگیری خواهیم کرد.

افزایش چشمگیر اعتبارات استانی جزیره خارگ

وی تصریح کرد: استاندار بوشهر نیز توجه ویژه‌ای به این جزیره داشته‌ و افزایش اعتبارات استانی این جزیره از یک و نیم میلیارد تومان سال ۹۲ به ۷ میلیارد تومان سال ۹۳، نشان از این اهمیت دارد.

معاون استاندار بوشهر اظهار داشت: حوضچه صیادی نیز با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان در حال عملیاتی شدن است و قطعاً با همکاری فرماندار و مسئولین و جلساتی که در آینده برگزار خواهد شد، خدمات بیشتری صورت خواهد گرفت.

طرح جامع جزیره خارگ تدوین می‌شود

حقیقی خاطرنشان کرد: بخشدار جدید قطعاً این مشکلات را پیگیری خواهد کرد، بخشدار سابق نیز که شناسنامه این جزیره بود و مسئولیت‌های مختلفی را بر عهده داشت و ما برای خارگ در حال تنظیم طرحی جامع هستیم که بسیاری از مشکلات کلان در آن گنجانده شده و از تجربیات وی برای تکمیل آن بهره خواهیم برد.

وی با اشاره به اهتمام جدی مسئولان برای رفع مشکلات جزیره خارگ افزود: ان‌شاالله این مشکلات رفع خواهد شد و از بخشدار جدید می‌خواهم که مقتدرانه وظایف خود را انجام دهد و از سایر دوستان نیز درخواست می‌کنم که با وی همکاری کنند و به مردم قول می‌دهم که شرایط بهتر شده و تغییر خواهد کرد.

در این آیین با تقدیر از زحمات علی قاسمی(بخشدار سابق خارگ)، عسکر زارعی به عنوان بخشدار جدید خارگ معرفی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز