خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر؛

رسانه‌ها نقش مهم و تاثیرگذاری در توسعه و پیشرفت استان بر عهده دارند

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۱۸۶

عملکرد صدا و سیمای استان بوشهر تاکنون خوب و مطلوب بوده و امیدوار هستیم با تلاش شبانه‌روزی و با جدیت بیشتر شاهد اعتلای روزافزون این رسانه پویا باشیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر گفت: رسانه‌ها نقش مهم و تاثیرگذاری در توسعه و پیشرفت استان بر عهده دارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، فتح‌الله حقیقی، صبح امروز، در بازدید از صدا و سیمای مرکز بوشهر به اهمیت و نقش رسانه‌ها اشاره کرد و اظهار داشت: رسانه‌ها جایگاه ویژه‌ای در جامعه دارند و در پیشرفت و توسعه نقش رسانه‌ها غیر قابل انکار است.

وی با بیان اینکه صدا و سیما پیشانی اطلاع‌رسانی است، افزود: نقش و کارکرد صدا و سیما بسیار مهم است و تاثیرگذاری این رسانه در جامعه بسیار بالاست.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: عملکرد صدا و سیمای استان بوشهر تاکنون خوب و مطلوب بوده و امیدوار هستیم با تلاش شبانه‌روزی و با جدیت بیشتر شاهد اعتلای روزافزون این رسانه پویا باشیم.

حقیقی تصریح کرد: از مدیران دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران و بخشداران انتظار داریم فرهنگ پاسخگویی را در خود تقویت کنند و به ویژه باید همکاری بیشتری در بحثاطلاع‌رسانی با صدا و سیما داشته باشند.

وی با بیان اینکه نقد منصفانه، موجبات پیشرفت و تعالی می‌شود، گفت: رسانه‌ها با نقد منصفانه می‌توانند در پیشرفت و رشد استان مثمرثمر باشند و مسئولان نیز باید با نقدپذیری، نسبت به رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت خود در راستای اعتلای استان گام بردارند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر با بیان اینکه برای توسعه پایدار استان، همه باید مشارکت کنند، افزود: تشکیل اتاق فکر با حضور اساتید دانشگاه، فرهیختگان، هنرمندان، جوانان و… به منظور توسعه و پیشرفت استان مد نظر قرار دارد و تاکنون جلسات متعددی در این راستا برگزار شده است.

حقیقی با اشاره به سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان بوشهر یادآور شد: با توجه به اینکه رئیس جمهور و هیئت دولت به‌زودی به استان بوشهر سفر می‌کنند و نیاز است که مردم در جریان کم و کیف این سفر قرار بگیرند، از صدا و سیما و سایر رسانه‌ها انتظار داریم نسبت به پوشش کامل این سفر همکاری لازم را داشته باشند.

اطلاع‌رسانی صحیح از مهم‌ترین رسالت‌های صدا و سیماست

مدیر کل صدا و سیمای استان بوشهر نیز بیان کرد: صدا و سیمای استان بوشهر در راستای توسعه استان بوشهر از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند و همه توان و ظرفیت خود را برای تحقق این مهم به کار می‌‌گیریم.

منصور لاوری منفرد افزود: هم‌اکنون ۵ ایستگاه پرقدرت شامل ۳ ایستگاه تلویزیونی و ۲ ایستگاه رادیویی در استان فعال هستند و همچنین ۸۰ ایستگاه ماهواره‌ای کم‌قدرت نیز در روستا‌ها خدمات‌رسانی می‌کنند.

وی با بیان اینکه پوشش رادیو در استان بوشهر صد در صد است گفت: پوشش شبکه‌های دیجیتال تلویزیونی نیز ۸۲ درصد است که از معدل کشوری بالا‌تر هستیم.

مدیر کل صدا و سیمای استان بوشهر یادآور شد: اطلاع‌رسانی صحیح و به‌موقع از مهم‌ترین رسالت‌های ماست و تاکنون در این مسیر اهتمام جدی داشته‌ایم و امیدواریم مردم نیز از ما رضایتمندی داشته باشند.

بر اساس این گزارش، معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر و مدیر کل روابط عمومی استانداری بوشهر از بخش‌های مختلف صدا و سیمای مرکز بوشهر بازدید و کار‌شناسان و مدیران واحدهای مختلف صدا و سیما نیز توضیحات لازم در زمینه نحوه تولید، تدوین و پخش برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی ارائه کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز