خبرگزاری کار ایران

امام جمعه بوشهر:

شبکه ماهواره دینی در بوشهر طراحی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۳۴۳

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: این استان از دیرباز پربصیرت دینی، سراسر پایداری و ولایت مدار بوده و در شرایط کنونی نیز برای مقابله با هجمه‌های فرهنگی، شبکه ماهواره دینی توسط این دفتر درحال طراحی است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: این استان از دیرباز پربصیرت دینی، سراسر پایداری و ولایت مدار بوده و در شرایط کنونی نیز برای مقابله با هجمه های فرهنگی، شبکه ماهواره دینی توسط این دفتر درحال طراحی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری عصر روز چهارشنبه در نشست با رییس سازمان بسیج کشور افزود: استان بوشهر در عرصه فرهنگی در خط مقدم دفاع قرار دارد و بسیج و سپاه می تواند در این عرصه نقش آفرین شود.

وی یادآورشد: سپاه و بسیج در خط مقدم حراست، حفاظت و پاسداری از حریم انقلاب و ولایت هستند.

امام جمعه بوشهر اضافه کرد: برهمین اساس تقویت بسیج و سپاه واجب و تضعیف آن حرام است.

صفایی بوشهری ادامه داد: بخش زیادی از موفقیت آینده نظام به سپاه و بسیج بستگی دارد به همین خاطر این نیرو باید راهبردی که برگرفته از دین و سیاست استراتژیک نظام است را در تمامی عرصه ها مد نظر قرار دهد.

وی بااشاره به اینکه باید از بسیج و سپاه بعنوان کوه استوار نظام حمایت کرد گفت: با کمک این نیرو تنگناهای نظام حل می شود.

امام جمعه بوشهر افزود: روح بسیجی و پایداری در استان بوشهر نهادینه شده است که نماد آن رییس علی دلواری و علمای دینی است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور نیز گفت: جزیره خارگ استان بوشهر که در دوران دفاع مقدس و جنگ تحمیلی ۸۸۰ بار مورد حمله دشمن قرار گرفت از جاذبه بالای گردشگری انقلابی برخوردار است که تاکنون از این ظرفیت استفاده مطلوب نشده است.

سردار محمدرضا نقدی افزود: هرچند اعزام کاروان های راهیان نور دریایی به جزیره خارگ بوشهر از سال های اخیر آغاز شده است اما نماد ها و موزه هایی که بتواند ایثارگری مردم و کارکنان صنعت نفت دیگر نیروها را در این جزیره به کاروان های راهیان نور منتقل کند وجود ندارد.

وی یادآورشد: برای استفاده بهینه از این ظرفیت فرهنگی یادشده باید تدبیر شود تا گردگشری تعالی بخش برای کاروان های راهیان نور دریایی در پی داشته باشد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور عملکرد شبکه های صالحین را موفقیت آمیز خواند و گفت: این شبکه ها باید گسترده شود طوریکه همه بسیجیان تحت این ساختار قرار گیرند.

سردار نقدی افزود: در دوسال گذشته یکهزارو ۵۰۰ واحد تولیدی توسط بسیج در استان بوشهر در بخش مواد غذایی و کشاورزی بدون بودجه دولتی ایجاد شده است.

وی اظهارداشت: استان بوشهر در عرصه صنعت نیز قابلیت های زیادی دارد که سال آینده در شهرستان های کنگان و عسلویه این استان کار جهادی صنعتی با مشارکت بسیجیان انجام خواهد شد.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر نیز گفت: حمایت های معنوی امام جمعه بوشهر از بسیج و سپاه موفقیت ماموریت های این نیرو را افزایش داده است.

سردار فتح الله جمیری افزود: بسیج و سپاه در استان بوشهر در راستای اهداف نظام و ولایت از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز