خبرگزاری کار ایران

امام جمعه بوشهر:

دشمن برای تغییر ذائقه معنوی مردم تلاش می‌کند

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۳۴۸

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: دشمن با برنامه‌های مخرب فرهنگی برای تغییر ذائقه معنوی مردم تلاش می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: دشمن با برنامه‌های مخرب فرهنگی برای تغییر ذائقه معنوی مردم تلاش می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری روز دوشنبه در نشست با سرمربیان طرح صالحین استان بوشهر با موضوع سبک زندگی اسلامی اظهار داشت: یکی از ترفندهای شیطان و برنامه جهان استکبار ایجاد بیماری تغییر مذاق و مزاج معنوی افراد است و تلاش دارند این بیماری از کودکی در افراد ایجاد شود.

امام جمعه بوشهر گفت: نمونه‌های این ترفند را در انیمیشن‌ها و کارتون‌های کودکان می‌بینید که یک نفر چهره قوی و شاخص هست و چهره دیگر کوچک و ضعیف نشان داده می‌شود.

صفایی بوشهری با بیان اینکه دشمنان به شدت در عرصه فرهنگی فعالیت دارند، بیان داشت: دشمن با ایجاد گروههای مختلف تروریستی و حوادثی از این دست، به دنبال سرگرم کردن اسلام به خود و تخریب اسلام و اسلام هراسی است و موج تهاجم را از طریق رسانه‌های مجازی دنبال می‌کند.

وی ادامه داد: ویروس تغییر مزاج افراد برای تبدیل سبک زندگی اسلامی به غیر اسلامی از بزرگترین خطرات و تهدیداتی است که متوجه جوامع اسلامی است و دشمن سرمایه‌گذاری زیادی روی این کار انجام می‌دهد.

صفایی بوشهری با بیان اینکه در این شرایط وظیفه مربیان حلقه‌های صالحین خیلی سخت است، اضافه کرد: سبک زندگی مثل هواست، اگر مسموم شد همه را می‌کشد به همین دلیل است که مبارزه فرهنگی بسیار سخت و مبارزه نظامی آسان تر از آن است.

وی بیان کرد: یکی از امیدهای ما در دفاع مقدس فرهنگی، طرح صالحین سپاه است لذا بنده وقت بسیاری را برای این کار می‌گذارم و باید کار علمی، دقیق، اسلام شناسانه انجام دهیم.

صفایی بوشهری با بیان اینکه سامانه مدیریت فرهنگی در ایران باید طراحی شود، گفت: بنده طرح ستاد مشترک فرهنگی ایران را ارائه دادم.

وی اظهارکرد: سبک زندگی اسلامی یعنی اسلامی زیستن در تمام ابعاد، چه اقتصادی، سیاسی و چه علمی و فناوری یا مناسبات اجتماعی و خانوادگی، فرهنگی و اخلاقی.

صفایی بوشهری بیان داشت: در همین ارتباط وظیفه نخبگان عرصه معرفت است که اسلام را بشناسند و در حوزه مدیریت سبک زندگی وظیفه نظام از جمله دولت، مجلس، قوه قضائیه است که مدیریت اسلامی کند.

وی تاکید کرد: اگر سبک زندگی اسلامی داشته باشیم حیات داریم و اگر سبک زندگی اسلامی نداشته باشیم زندگی ما در حد حیوانات تنزل می یابد.

امام جمعه بوشهر با اشاره به مشکلات فرهنگی جوامع اروپایی بیان کرد: اگر بخواهیم انقلاب را حفظ کنیم باید اسلامیت آن را حفظ کنیم و اگر اسلام را از انقلاب بگیرند انقلاب از هم می پاشد لذا استکبار روی اسلامیت انقلاب ما دست گذاشته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز