خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر:

آموزه‌های امام راحل در همه ابعاد جامعه عملی شود

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۳۵۶

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر گفت: امام راحل در همه ابعاد انقلاب اسلامی دارای آموزه‌های مختلفی است که لازم است این آموزه‌ها در جامعه عملی شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر گفت: امام راحل در همه ابعاد انقلاب اسلامی دارای آموزه‌های مختلفی است که لازم است این آموزه‌ها در جامعه عملی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا، فتح‌الله حقیقی روز دوشنبه در نشست شورای اداری شهرستان بوشهر با تبریک ایام‌الله دهه فجر و با بیان اینکه انقلاب اسلامی با دیگر انقلابهای جهان دارای تفاوت است اظهار داشت: رنگ خدایی داشتن، رهبری الهی و داشتن ایمان الهی در مردم از ویژگی‌های انقلاب اسلامی است که در دیگر انقلابها یافت نمی‌شود.

وی با بیان اینکه انقلابهای دیگر جهان در فراز و نشیب‌ها دچار شکست می‌شوند افزود: انقلاب اسلامی ایران اکنون پس از گذشت ۳۶ سال با وجود ترفندها و توطئه‌های فراوان هیچ صدمه‌ای ندیده است که همان رنگ خدایی داشتن سبب مصون ماندن این انقلاب در برابر حیله‌های دشمنان شده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر، با تاکید بر این نکته که امام راحل دارای آموزه‌های گوناگونی است گفت: صادقانه خدمت به مردم کردن، تکریم مردم، رعایت حقوق شهروندی، جرات تصمیم‌گیری و دوری جستن از بخل و حسد از آموزه‌های امام راحل است که باید این آموزه‌ها در ابعاد گوناگون جامعه عملی شود.

رتبه ۲۷ ایران در جهان در پژوهش‌ و تحقیقات علمی

حقیقی، با اشاره به اینکه ایران اسلامی در ابعاد گوناگون پیشرفت‌های مهمی داشته است بیان کرد: انقلاب اسلامی توفیقات زیادی داشته به‌گونه‌ای که در بعد علمی در حوزه مقالات ISI در جهان رتبه ۲۷ و در منطقه رتبه نخست از آن جمهوری اسلامی ایران است.

وی با تاکید بر تبدیل مقالات علمی به محصولات تجاری خاطرنشان کرد: اکنون کشور ما در حوزه مقالات علمی دارای رتبه ممتازی است که باید برای نشان دادن توانمندی کشور در حوزه تولید محصولات تلاش بیشتری شود.

پیشرفت ایران اسلامی در حوزه سلامت

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر از پیشرفت ایران اسلامی در حوزه سلامت خبر داد و بیان کرد: اکنون توانمندی ایران اسلامی به جایی رسیده است که در تربیت پزشکان متخصص، فوق تخصص، تولید دارو و تجهیزات پزشکی دارای جایگاه مهمی هستیم.

حقیقی با بیان اینکه اجرایی شدن طرح تحول نظام سلامت آثار مهمی در رفاه اجتماعی در برداشته است تصریح کرد: اکنون بیماران بستری شده در بیمارستانهای دولتی کمتر از ۷ درصد هزینه‌های درمان می‌پردازند که این خود تحول مهمی در این حوزه است.

وی تاکید کرد: در حوزه خدمات رفاهی، توسعه راه‌ها، پیشرفت‌های کشاورزی و علمی و صنعتی تحولات مهمی در جامعه ایجاد شده است.

دنیا به اقتدار ایران اسلامی پی برده است

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر با بیان اینکه دنیا به اقتدار ایران اسلامی پی برده است گفت: باید آسیب‌های اجتماع را بر اساس آموزه‌های حضرت امام راحل و رهنمودهای مقام معظم رهبری شناسایی و رفع کنیم تا جامعه از ترفندهای دشمنان مصون بماند.

حقیقی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی اهداف انقلاب را ترسیم کرده‌اند که باید حرکت مسیر انقلاب بر اساس آن دنبال شود که همه آحاد جامعه در این عرصه باید نقش آفرینی کنند.

وحدت و وفاق رمز پیروزی در مشکلات و بحران‌ها

وی اتحاد، وحدت و وفاق را رمز پیروزی در مشکلات و بحرانها دانست و گفت: وجود اتحاد، دوستی و وفاق سبب مصون ماندن مصالح ملی در مقابل بلایا می‌شود و از آن طرف نظام صدمه نمی‌بینید.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر با بیان اینکه نباید خدمات و کارهای دولت را سیاه‌نمایی جلوه داد؛ افزود: مردم باید از فعالیت‌های دولت ارزیابی واقع بینانه‌ای داشته باشند و سیاه نمایی خدمات دولت‌ها، نادرست و خلاف واقع است.

حقیقی پایبند بودن به نظام اسلامی و توجه به راه و روش مقام معظم رهبری را یک وظیفه و رسالت دانست و گفت: برای تحقق این مهم حضور پرشور در مراسم ایام‌الله دهه فجر به ویژه راهپیمایی ۲۲ بهمن یک وظیفه و تکلیف است.

وی، با اشاره به اینکه سفر رئیس جمهور مصوبات مهم و زیربنایی برای توسعه استان به همراه داشت خاطرنشان کرد: با اجرایی شدن این مصوبات تا دو سال آینده شاهد تحول اساسی در این استان هستیم.

افزایش سرانه فضاهای ورزشی استان بوشهر

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر از افزایش سرانه فضاهای ورزشی استان بوشهر خبر داد و گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده ضمن توزیع عادلانه فضاهای ورزشی موجود بین بانوان و آقایان، زمینه توسعه سرانه فضای ورزشی فراهم می‌شود.

افتتاح ۴۵۰ میلیارد ریال پروژه در شهرستان بوشهر

فرماندار شهرستان بوشهر نیز اظهار داشت: در ایام‌الله دهه فجر طرحها و پروژه‌های عمرانی در شهرستان بوشهر به ارزش ۴۵۰ میلیارد ریال افتتاح می‌شود که تحول مهمی در حوزه‌های گوناگون ایجاد می‌کند.

حسن ابراهیمی با گرامی‌داشت سالروز ورود امام راحل به میهن اسلامی بیان کرد: حضرت امام(ره) در چنین روزی پس از ۱۵ سال دوری از وطن وارد میهن اسلامی شدند و پیروزی انقلاب اسلامی به ارمغان آوردند.

فرماندار بوشهر با اشاره به سفر رئیس جمهور به بوشهر و تصویب طرحها و پروژه‌های زیرساختی افزود: در این سفر اعتبارات مهمی در حوزه‌های زیرساختی استان بوشهر مصوب شد که سبب تحول در استان می‌شود.

ابراهیمی با بیان اینکه طرحهای تصویب شده در سفر رئیس جمهور به بوشهر بر اساس مطالعات انجام شده مصوب شد گفت: عملیاتی شدن این طرحها زمینه رفاه و آسایش مردم در ابعاد گوناگون را فراهم می‌کند که اجرای راه خروجی دوم بوشهر از مهمترین پروژه‌ها است که در دو سال اجرایی می‌شود.

لزوم برنامه‌ریزی برای حضور گردشگران در بوشهر

وی به برنامه‌های نوروزی در شهرستان بوشهر پرداخت و بیان کرد: با توجه به اینکه تا پایان سال و تعطیلات نوروز زمان زیادی باقی نمانده است لازم است برنامه‌ریزی مدونی برای حضور گردشگران به بوشهر و شهرهای دیگر شهرستان بوشهر انجام شود.

ابراهیمی تاکید کرد: باید از فرصت ایام تعطیلات نوروز برای معرفی توانمندی‌ها و قابلیتهای این شهرستان استفاده کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز