خبرگزاری کار ایران

استاندار بوشهر:

پاسخگویی دولت به مردم از دستاوردهای انقلاب است

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۱۱۶

انقلاب اسلامی با اهداف عالیه‌ای ازجمله استقلال، آزادی و جمهوریت و اسلامیت در این کشور پهناور بوقوع پیوست و هم اینک مردم در این مسیر مصمم هستند.

استاندار بوشهر گفت: انقلاب شکوهمند اسلامی دستاورد‌ها و برکات زیادی داشته که پاسخگویی دولت به مردم یکی از مهم‌ترین آنان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا، مصطفی سالاری روز چهارشنبه در آیین افتتاح مرکز بهداشتی درمانی شماره ۵ گناوه افزود: انقلاب اسلامی با اهداف عالیه‌ای ازجمله استقلال، آزادی و جمهوریت و اسلامیت در این کشور پهناور بوقوع پیوست و هم اینک مردم در این مسیر مصمم هستند.

استاندار بوشهر همچنین با اشاره به اینکه با مشکلات و نیازهای شهرستان گناوه آشنا و آگاه است و در تلاش برای رفع آنان است، گفت: جدی‌ترین نیاز رونق یک منطقه بحثایمنی مردم و زیرساخت‌های حمل و نقل است که در سفر رییس جمهوری و کاروان تدبیر و امید تصمیمات خوبی اتخاذ و اعتبارات ویژه‌ای به راههای مواصلاتی شهرهای شمالی استان بخصوص گناوه اختصاص یافت.

وی افزود: به دست اندرکاران و پیمانکاران مکرر اعلام شده که در زمینه مالی پروژه‌ها دغدغه مالی نداشته باشند و با رعایت صرفه جویی و مقررات در کوتاهترین زمان کار را به اتمام برسانند.

استاندار بوشهر گفت: در سفر رییس جمهوری به استان بوشهر راجع به وضعیت گردشگری گناوه تصمیم خوبی اتخاذ شد و احداثدهکده گردشگری مصوب شد که دولت زیرساخت‌های آن را فراهم و بخش خصوصی سرمایه گذاری کند.

وی بابیان اینکه اسکله‌های گناوه و ریگ وضعیت بسیار نامطلوبی دارند، افزود: بحثانتقال مالکیت اسکله بندرریگ در حال انجام است و در صددیم تا در کوتاه مدت متولی‌گری آن سازمان بنادر و دریانوردی شود تا دغدغه‌های مردم این مناطق را که از این طریق امرار و معاش می‌کنند، برطرف کنیم.

سالاری ادامه داد: طراحی جاده ریگ به گناوه انجام شده و در سال آینده با تخصیص اعتبار عملیات اجرایی این پروژه در مرحله اول دوخطه آن تکمیل و در آینده نیز با تامین اعتبار ملی و استانی چهارخطه خواهدشد.

وی گفت: مشکل دیگری که در نیمه شمالی استان بوشهر وجود دارد بحثفاضلاب است که با برنامه‌ریزی‌های بعمل آمده اعتباراتی در سال آینده اختصاص خواهد یافت تا به سرانجام برسد.

استاندار بوشهر به توجه دولت تدبیر و امید به بخش سلامت اشاره کرد و افزود: با تدبیر رییس جمهوری و هیات دولت که از دغدغه‌های آنان بود، طرح تحول نظام سلامت اجرا و نتایج پرباری بدنبال داشته است.

استاندار بوشهر گفت: در این راستا با پیگیری و زحمات رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، این استان جزو دو سه استان پیشتاز و پیشگام در پیاده کردن طرح تحول نظام سلامت بوده است.

وی اظهارکرد: تمرکز اصلی در طرح تحول نظام سلامت رضایتمندی بیشتر مردم از جمله کمک به اقشار کم در آمد در هزینه‌های درمانی و بهداشتی است.

سالاری ادامه داد: در اختصاص اعتبارات به ایجاد زیرساخت‌ها و امکانات بهداشتی و سایر بخش‌ها توجه به شاخص‌ها و نرم جمعیتی مدنظر است.

وی گفت: در سفرهای شهرستانی از نظرات و راهکارهای توسعه‌ای مردم در تصمیم گیری‌ها مدیران و برنامه‌ریزی بودجه‌ها استفاده می‌شود.

استاندار بوشهر گفت: منابع اعتباری امسال استان بی‌نظیر بوده بگونه‌ای که بیش از دو برابر سال گذشته توانستیم اعتبار وصول کنیم.

وی بااشاره به اینکه در سفر رییس جمهوری یک هزار و ۲۹۰ میلیاردتومان اعتبار اختصاص و تصمیاتی اتخاذ شد، افزود: دولت تدبیر وامید درسفر به استان بوشهر به نسبت دیگر استانهای کشور عنایت ویژه‌ای شد.

استاندار بوشهر گفت: در دستگاههای اجرایی که تا هنوز طبق برنامه زمانبندی شده نتوانسته‌اند اعتبارات را جذب کنند، جابجایی اعتبار صورت خواهد گرفت.

فرماندار گناوه هم گفت: به برکت نظام و انقلاب خدمات ارزنده‌ای به این شهرستان شده است.

عبدالنبی یوسفی افزود: در سفر رییس جمهوری و کاروان تدبیر و امید به استان بوشهر با پیگیرهای استاندار عنایت ویژه‌ای به این شهرستان شد و ۲۱۷ میلیاردتومان برای راههای مواصلاتی این منطقه از مهمترین رهاورد این سفر بود.

وی احداثدهکده گردشگری گناوه را از دیگر رهاورد مهم سفر کاروان تدبیر و امید دانست که با اجرایی شدن آن تحول شگرفی در این منطقه بوجود خواهد آمد.

فرماندار گناوه فاضلاب را یکی از مشکلات مهم گناوه دانست و گفت: در دهه فجر امسال بخشی از سیستم فاضلاب در بخش ساحلی اجرا می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز