خبرگزاری کار ایران

پروژه جدید احسان عبدی پور در راه تولید

asdasd
کد خبر : ۲۵۲۲۲۰

۶۰ درصد از فیلم جدید این کارگردان بوشهری در بوشهر و ۴۰ درصد باقیمانده در ایتالیا فیلم‌برداری می‌شود. تهیه‌کنندگی این پروژه سینمایی را مهتاب کرامتی و طهورا ابوالقاسمی به‌عهده دارند

۶۰ درصد از فیلم جدید این کارگردان بوشهری در بوشهر و ۴۰ درصد باقی مانده در ایتالیا فیلم‌برداری می‌شود. تهیه‌کنندگی این پروژه سینمایی را مهتاب کرامتی و طهورا ابوالقاسمی به‌عهده دارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، از بوشهر احسان عبدی پور کارگردان جوان سینمای ایران در مورد نگارش فیلم‌نامه جدیدش گفت: نگارش فیلمنامه جدیدم تمام شده است و برای پروانه ساخت آن هم اقدام کردم تا فیلم وارد مرحله پیش‌تولید شود ولی فعلاً به فیلم‌نامه اصلاحیه خورده است.

احسان عبدی‌پور گفت: نگارش فیلم‌نامه جدیدم تمام شده است و برای پروانه ساخت آن هم اقدام کردیم تا فیلم وارد مرحله پیش‌تولید شود، ولی فعلاً به آن اصلاحیه خورده است.

وی افزود: هنوز تصمیمی قطعی در مورد نام فیلم نگرفته‌ام. فیلمنامه کار درونمایه‌ای اجتماعی دارد و فضایی کاملاً متفاوت با دو ساخته قبلی‌ام دارد.

۶۰ درصد از فیلم جدید این کارگردان بوشهری در بوشهر و ۴۰ درصد باقیمانده در ایتالیا فیلم‌برداری می‌شود. تهیه‌کنندگی این پروژه سینمایی را مهتاب کرامتی و طهورا ابوالقاسمی به‌عهده دارند.

عبدی‌پور در مورد «پاپ» دومین فیلم سینمایی‌اش که سال قبل ساخته است، گفت: هنوز منتظر صدور پروانه نمایش برای این فیلم هستم و پس از صدور مجوز، فیلم را اکران می‌کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز