خبرگزاری کار ایران

انتشار سه جلد کتاب آموزش شهروندی توسط شهرداری بوشهر

کد خبر : ۲۵۲۶۲۳

این سه کتابچه بصورت یک بسته فرهنگی - آموزشی و با عناوین شهر تمیز، آپارتمان نشینی و پاکیزگی ساحل منتشر شده است.

یکی از اولویت‌های مهم شهرداری بندر بوشهر فرهنگ سازی و آموزش مفاهیم شهروندی است و در این راستا سه جلد کتاب با متون و تصاویر و طراحی جذاب که مناسب و قابل فهم برای رده‌های مختلف سنی می باشد توسط اداره روابط عمومی شهرداری تهیه و در تیراژ پنج هزار نسخه در ماه جاری منتشر گردید.

به گزارش خبرگزاری ایلنا امید پارسایی فر مدیر روابط عمومی شهرداری بندر بوشهر اظهار داشت: این سه جلد بصورت یک بسته فرهنگی – آموزشی در میان شهروندان توزیع می‌گردد و نسخه‌هایی نیز به دانش آموزان و کتابخانه‌های مدارس بندر بوشهر اهدا خواهد شد.

مدیر روابط عمومی شهرداری بندر بوشهر بیان داشت: این کتاب‌ها به عنوان نخستین عناوین از سری مجموعه آموزش‌های شهروندی می باشد که متناسب با معضلات شهری و فرهنگ شهروندی شهر بوشهر نوشته و طراحی شده است.

پارسایی فر با اشاره به این مطلب که در آینده سایر موضوعات شهروندی مانند حفظ و نگهداری از فضای سبز در محیط‌های عمومی شهر، حفظ محیط زیست، احترام به کودکان و سالمندان، ناهنجاریهای مبلمان شهری و استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی نیز جهت این مجموعه طراحی و منتشر می شود افزود:

هدف شهرداری در این مجموعه کتابها این است که موضوعات پیچیده و عمومی که مانع رشد و تکوین روند شهروندی در شهر و استان بوشهر شده است را با نگاهی طنز آمیز و شیرین با خوانندگان این کتابها در میان بگذارد و مشارکت آنها را جهت حل این مشکلات و آشنایی با قوانین و مقررات شهروندی جلب نماید.

گفتنی است کتابهای آموزش شهروندی شهردای بوشهر هر عنوان در بیست صفحه به صورت تمام رنگی و در قطعی جذاب با همکاری انتشارات شروع منتشر شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز