خبرگزاری کار ایران

با اجرای ۳ پروژه بزرگ عمرانی؛

زیرساخت‌های شهری دیلم توسعه می‌یابد

asdasd
کد خبر : ۳۴۲۷۱۵

با اجرای ۳ پروژه بزرگ عمران شهری در دیلم زیرساخت‌های شهری دیلم توسعه می‌یابد.

به گزارش ایلنا، استاندار بوشهر در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهری دیلم اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های شهری در افزایش رضایت‌مندی مردم نقش بسیار مهمی دارد و در این زمینه طرح‌های خوبی در سطح شهرهای استان اجرا می‌شود.

مصطفی سالاری ادامه داد: شهر دیلم دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی در زمینه گردشگری است و توسعه زیرساخت‌های گردشگری این شهرستان در دست اجرا است و شاهد اجرای طرح‌های خوبی نیز در این زمینه هستیم.

استاندار بوشهر اظهار داشت: دهه مبارک فجر زمان مناسبی برای تشریح و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و خدمات ارائه شده توسط دولت به ملت است که همه مسئولان باید از این فرصت به خوبی استفاده کنند.

سالاری اضافه کرد: طرح‌های بسیار خوبی در استان بوشهر اجرا شده که بخشی از این طرح‌ها در دهه مبارک فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: توسعه راه‌ها یکی از برنامه‌های مهم ما در استان بوشهر بوده و در بخش‌های مختلف استان بوشهر محورهای بزرگراهی در دست ساخت است.

استاندار بوشهر افزود: اتصال همه محورهای داخلی استان بوشهر به هم از طریق بزرگراه یک هدف مهم است و همچنین تلاش داریم که استان بوشهر به استان‌های هم‌جوار نیز از طریق بزرگراه به هم متصل شوند.

وی خاطرنشان کرد: بزرگراه دیلم - بهبهان نقش بسیار مهمی در اتصال ایمن استان بوشهر به استان خوزستان دارد.

لازم به ذکر استدر این آئین سه کیلومتر از مسیر دیلم - بهبهان به بهره‌برداری رسید. این پروژه با اعتبار ۳۵ میلیارد ریال احداث شده است.

امروز همچنین فاز سوم بلوار خلیج فارس دیلم به متراژ ۵۸۰ متر و عرض ۴۵ متر امروز به بهره‌برداری رسید که شامل دو باند سواره ۱۳.۵ متری و کانال‌های دفع آب‌های سطحی است. مجموع اعتبارات این پروژه، یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بوده است. این پروژه بخشی از پروژه رینگ شهری دیلم است که تاکنون دو هزار و ۵۰ متر از آن در قالب سه فاز اجرا شده است و چهار هزار و ۷۰۰ متر آن در سال‌های آینده افتتاح می‌شود.

همچنین ۳۲ هزار مترمربع آسفالت در این شهر اجرا شده است که با اعتبار ۱۴ میلیارد و ۴۴۰ میلیون ریال اجرا شده است. احداث ۱۵ هزار و ۱۵۰ متر کانال دفع آب‌های سطحی در این شهر با اعتبار ۱۵ میلیارد و ۹۰۷ میلیون ریال برای اجرای این کانال‌ها از دیگر پروژه ها بوده است. این پروژه‌ها در محلات جدید جنوبی و شرقی و کوی بسیجیان و بافت قدیم شمالی شهر دیلم اجرا شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز