خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار بوشهر خبر داد:

پذیرش 13 مقاله علمی در یک صدمین کنگره رئیسعلی دلواری

asdasd
کد خبر : ۳۵۲۴۹۸

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر از پذیرش و ارائه 13 مقاله علمی در یک صدمین کنگره رئیسعلی دلواری خبر داد.

به گزارش ایلنا از بوشهر، کنگره شهید رئیسعلی دلواری صبح امروز پنج شنبه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.
 
معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر درباره این کنگره گفت: بر اساس دستور استاندار بوشهر، ستاد کنگره با 6 کمیته از اسفندماه سال گذشته کار خود را آغاز کرد و استاندار نیز تأکید بر این داشت که این کنگره باشکوه برگزار شود.
 
فتح الله حقیقی ادامه داد: همچنین ستاد کنگره نیز با مسئولیت فرماندار تنگستان در شهرستان مذکور تشکیل و مقرر شد برای نخستین بار دو همایش ویژه رئیسعلی دلواری در استان برگزار شود.
 
حقیقی با بیان اینکه کنگره اول مربوط به تجلیل از مقام شهید رئیسعلی دلواری و هم‌رزمانش بود که 12 شهریورماه امسال با حضور وزیر کشور در شهر دلوار برگزار شد، بیان داشت: همایش و کنگره دوم نیز که امروز برگزار می‌شود کنگره علمی است و برای این منظور سایتی تعریف شد و 13 مقاله مورد پذیرش قرار گرفت.
 
وی اضافه کرد: همچنین به این منظور 3 کتاب نیز نوشته‌ شده که مهم‌ترین آن کتابی است از واسموس آلمانی که به فارسی نیز ترجمه‌ شده است و مربوط به خاطرات واسموس در بوشهر است.
 
حقیقی با اشاره به تهیه تمبر یادبود کنگره رئیسعلی دلواری گفت: همچنین در این کنگره نمایشگاه مبارزات رئیسعلی دلواری و هم‌رزمانش نیز برگزار خواهد شد.
 
معاون استاندار بوشهر با قدردانی از حمایت استاندار و امام‌جمعه بوشهر اظهار داشت: برای برگزاری این دو همایش حوزه معاونت سیاسی امنیتی استانداری بوشهر به‌صورت تمام‌قد در خدمت ستاد کنگره بودند.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز