خبرگزاری کار ایران

در بیست و دومین آئین قدردانی مربیان کانون

مربی ادبی کانون استان بوشهر به عنوان مربی نمونه برگزیده شد

سیده الهه بکاء، مربی ادبی مرکز کانون استان بوشهر است و دلایل برگزیدگی وی: برگزاری منظم وکیفی کارگاه‌های ادبی در رشته‌های مختلف، تلاش وکوشش فراوان در زمینه کشف استعداد و جذب و پایدارسازی اعضا کارگاه‌های ادبی در هر دو مرکز تحت پوشش، حضور فعال در همایش‌ها و نشست‌های ادبی و... است.

به گزارش ایلنا از بوشهر، در مراسمی که با حضور مدیرعامل کانون برگزار شد از زحمات 57 مربی کانون کشور تقدیر و الهه بکاء از کانون استان بوشهر در کنار دیگر مربیان کانون کشور به عنوان مربی نمونه معرفی شد.

علیرضا حاجیان زاده در بیست و دومین آئین قدردانی یا آفرین‌گویی به 57 مربی کانون سراسر کشور در تهران گفت: آفرین‌گویی به شما، قدردانی از همه مربیان کانون است.

علیرضا حاجیان‌زاده در این آئین که در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری‌ برای تجلیل از 57 مربی کانون برپا شده بود، وجود مربیان توانمند را یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت کانون برشمرد و افزود: مربیان کانون خودساخته، مومن، خلاق و خودجوش هستند؛ تعلق سازمانی دارند و به کانون وفاداراند. در عین حال برای کودکان شاداب و انرژی‌بخش هستند و در مقابل سختی‌ها مقاوم و بردباراند.

وی در توصیف ویژگی‌های مربیان کانون به این چند ویژگی نیز بسنده نکرد و با بیان این که این مربیان برای بچه‌ها بسیار دوست‌داشتنی و با آن‌ها مهربان‌اند، تاکید کرد که خردورزی و هنرمندی نیز از مشخصه‌های آن‌هاست و ما به وجود آنان افتخار می‌کنیم.

مدیرعامل کانون در ادامه تصریح کرد: این نوع قدردانی‌ها، برای برانگیختن انگیزه‌ها و شوق مربیان صورت می‌گیرد و به افزایش و تقویت عملکرد خوب آنان منجر می‌شود، خلاقیت‌های جدیدی ایجاد می‌کند و به پیشرفت مربیان و مجموعه کانون کمک خواهد کرد.

حاجیان‌زاده انعکاس دست‌آوردهای مثبت و نتایج مطلوب یک عملکرد به سطح سازمان و جامعه و تشویق همه افراد به انجام آن کار مثبت را از دیگر اثرات قدردانی از مربیان عنوان کرد و خاطرنشان کرد: این اقدام تاثیری عمومی نیز بر جامعه هدف و سازمان ما خواهد داشت و بزرگ‌نمایی کارهای خوب همگان را به تحرک وامی‌دارد.

لازم به یادآوری است، سیده الهه بکاء، مربی ادبی مرکز کانون استان بوشهر است و دلایل برگزیدگی وی: برگزاری منظم وکیفی کارگاه‌های ادبی در رشته‌های مختلف، تلاش وکوشش فراوان در زمینه کشف استعداد و جذب و پایدارسازی اعضا کارگاه‌های ادبی در هر دو مرکز تحت پوشش، حضور فعال در همایش‌ها و نشست‌های ادبی، نشاط‌آفرینی درکلیه برنامه‌های فرهنگی هنری و ادبی در سطح مرکز و استان، احساس مسوولیت، اخلاق‌مداری، روابط نیکو، برخورداری  ازحس همکاری با سایرمربیان، انجام شایسته کلیه امور محوله و جلب رضایت مسوول مافوق، تلاش مؤثر برای اجرای برنامه‌ها براساس اصول علمی برنامه‌ریزی و تلاش برای افزایش سطح دانش و بینش مورد نیاز برای مربیگری عنوان شده است .

 

کد خبر : ۳۵۴۲۲۷