خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار بوشهر مطرح کرد

ضرورت همکاری جدی صداوسیما در پوشش رسانه‌ای جشنواره روز ملی خلیج‌فارس

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری بوشهر گفت: از صداوسیمای استان انتظار داریم برای پوشش رسانه‌ای ششمین جشنواره روز ملی خلیج‌فارس جدی‌تر وارد عمل شده و نقش مهم خود را ایفا کند.

به گزارش ایلنا از بوشهر، سعید زرین فر پیش از ظهر امروز در نشست هماهنگی برگزاری ششمین جشنواره روز ملی خلیج‌فارس در بوشهر اظهار داشت: جشنواره روز ملی خلیج‌فارس به همت پارک علم و فناوری و بنیاد نخبگان برگزار خواهد شد و این جشنواره هم‌اکنون به جایگاه خوبی در عرصه فعالیت‌های علمی رسیده است.
 
وی گفت: با توجه به اهمیت جایگاه خلیج‌فارس در منطقه و جهان، برگزاری این جشنواره که جنبه عملیاتی و اجرایی نیز دارد، فقط مخصوص ارائه مقاله نیست و طرح‌های تحقیقاتی و پژوهشی نیز مورد بررسی قرار می‌گیرد.
 
معاون استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: بخش اصلی جشنواره زمینه انگیزه بیشتری برای فعال کردن افراد و محققان برای پژوهش در حوزه خلیج‌فارس ایجاد می‌کند و امیدواریم شاهد حضور فعال محققان در این جشنواره باشیم.
زرین فر اظهار داشت: نکته مهم در برگزاری این جشنواره مهم این است که دستگاه‌های اجرایی وظیفه خود بدانند و در برگزاری باشکوه جشنواره، همکاری لازم با دبیرخانه و مسئولان برگزاری جشنواره داشته باشند.
 
وی با اشاره به هماهنگی صورت گرفته به‌منظور پوش خبری مناسب این جشنواره مهم، تصریح کرد: از صداوسیمای استان انتظار داریم برای پوشش رسانه‌ای این رویداد مهم جدی‌تر وارد عمل شده و نقش مهم خود را ایفا کند.
معاون استاندار بوشهر بیان کرد: شایسته است صداوسیما قبل از برگزاری جشنواره نیز ویژه‌برنامه خاص جشنواره روز ملی خلیج‌فارس را تهیه و پخش کند.
 
زرین فر یادآور شد: برای برگزاری این جشنواره که مهمانانی خارج از استان نیز به بوشهر می‌آیند، ضروری است دستگاه‌های اجرایی برای تأمین نیازمندی‌های لازم، با دبیرخانه جشنواره همکاری کرده و امکانات مورد نیاز را تأمین کنند.

 

کد خبر : ۳۶۰۹۵۵