خبرگزاری کار ایران

استاندار بوشهر تاکید کرد:

توزیع عادلانه امکانات و تجهیزات در مدارس استان بوشهر

استاندار بوشهر بر لزوم توزیع عادلانه امکانات و تجهیزات در مدارس استان بوشهر تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در بوشهر، مصطفی سالاری ظهر شنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار داشت: تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان استان بوشهر به عنوان یکی از برنامه‌های در عرصه آموزش و پرورش در استان بوشهر مد نظر است.

وی با اشاره به تدوین برنامه جامع برای تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان استان بوشهر، خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی مناسب برای دستیابی به این هدف مهم صورت گرفته است و باید مقدمات و نیازهای آن فراهم شود.

استاندار بوشهر خواستار تعریف مشوق‌های مناسب برای تقویت بنیه علمی دانش آموزان این استان شد و بیان کرد: دانش‌آموزان همه مناطق شهری و روستایی استان که متمایل باشند در این طرح شرکت می‌کنند.

وی با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت آموزشگاه‌ها و موسسه‌های علمی آزاد، اضافه کرد: در برنامه‌های تقویت بنیه علمی دانش آموزان استان بوشهر باید توجه ویژه‌ای نیز به مناطق در دست شود.

سالاری با اشاره به برنامه‌ریزی برای تشویق دانش‌آموزان موفق و رتبه‌های برتر استان بوشهر در کنکورهای آزمایشی و سراسری، ادامه داد: برنامه‌ها و مسابقات علمی تلویزیونی نیز باید توسط صدا و سیما تهیه شود.

وی بر لزوم ایجاد انگیزه بیشتر در بین دانش‌آموزان، معلمان و مدیران استان بوشهر برای طرح تقویت بنیه علمی دانش آموزان، افزود: باید یک فضای رقابتی مناسب برای توسعه علمی در استان ایجاد شود.

استاندار بوشهر همچنین بر لزوم توزیع عادلانه امکانات و تجهیزات در مدارس استان بوشهر تاکید کرد و گفت: احداث زمین چمن مصنوعی در مدارس نیز از برنامه‌های مهمی است که باید با کار کارشناسی انجام شود.

کد خبر : ۳۶۲۱۲۳