خبرگزاری کار ایران

استاندار بوشهر مطرح کرد:

زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه شمال بوشهر فراهم می‌شود

asdasd
کد خبر : ۳۷۱۷۷۹

استاندار بوشهر گفت: منطقه ویژه شمال استان بوشهر یکی از ظرفیت‌های مهم در حوزه سرمایه‌گذاری است که زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری در آن فراهم می‌شود.

به گزارش ایلنا، به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، مصطفی سالاری ظهر دوشنبه در جلسه سرمایه‌گذاری منطقه ویژه شمال استان بوشهر با بیان اینکه این منطقه دارای امکانات مهمی برای سرمایه‌گذاری است، اظهار داشت: منطقه ویژه شمال استان بوشهر علاوه بر اینکه به بزرگراه دیلم - گناوه دسترسی دارد، ظرفیت مهمی در حوزه حمل و نقل هوایی در منطقه امام حسن(ع) و حمل و نقل دریایی دارد.

وی با بیان اینکه زیرساخت‌های لازم برای ایجاد سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه شمال استان بوشهر فراهم خواهد شد، افزود: برای ایجاد زیرساخت‌های لازم در زمینه گازرسانی، برق رسانی، راه سازی و بندر طرح‌های مهم تدوین و اجرایی می‌شود.
 
استاندار بوشهر با بیان اینکه دسترسی به کشورهای مختلف از ویژگی‌های مهم منطقه ویژه شمال استان بوشهر است، گفت: با توجه به ظرفیتی که در حوزه تامین خوراک طرح‌های پتروشیمی و صنایع پایین دستی آن در منطقه ویژه شمال استان بوشهر وجود دارد سرمایه‌گذاری در ایجاد مجتمع‌های پتروشیمی و صنایع پایین دستی آن از اولویت‌های منطقه ویژه شمال استان بوشهر است.
 
سالاری با تاکید بر ایجاد تسهیلات لازم برای سرمایه‌گذاران در استان بوشهر بیان کرد: برای تسریع در اجرای طرح‌های سرمایه‌گذاری مجوزهای لازم با مشارکت و هماهنگی‌های لازم با بخش‌های مختلف در کوتاه‌ترین زمان صادر می‌شود.
 
وی شتاب بخشی و آسان‌سازی روند سرمایه گذاری در این استان را مورد تاکید قرار داد و گفت: کوتاه‌شدن روند صدور مجوزهای لازم برای سرمایه گذاری از برنامه‌های مهم استان بوشهر است که در این راستا روند اجرای طرح‌های سرمایه‌گذاری افزایش می‌یابد.
 
استاندار بوشهر با تاکید بر معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در استان بوشهر افزود: با توجه به قابلیت‌های مهم استان بوشهر در حوزه سرمایه‌گذاری باید این فرصت‌ها بیشتر به سرمایه‌گذاران معرفی شود.
 
سالاری پرداخت تسهیلات لازم و کوتاه کردن ارائه صدور مجوز و پشتیبانی از سرمایه‌گذاران را از مزیت‌های مهم سرمایه‌گذاری در استان بوشهر دانست و گفت: زیر ساخت سرمایه‌گذاری با همکاری دستگاه‌ها مرتبط برای تسریع در اجرای طرح‌های سرمایه‌گذاری  فراهم می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز