خبرگزاری کار ایران

استاندار بوشهر به تئاتری‌ها وعده داد؛

سالن روباز را مسقف می‌کنیم/ جایگاه تماشاگران در پلاتو را تغییر می‌دهیم

asdasd
کد خبر : ۳۷۳۱۳۷

استاندار بوشهر در بازدید از تئاتر شهر، قول داد تا علاوه بر مسقف کردن سالن روباز، جایگاه تماشاگران در پلاتوها را نیز تغییر دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بوشهر، مصطفی سالاری، استاندار بوشهر شب گذشته، جمعه سی و یکم اردیبهشت ماه 95 در تئاتر شهر بوشهر حاضر شد و نمایش «آخرین بار کی دیدمت گندم» نوشته و کار احمد آرام را تماشا کرد.

در پایان نمایش نیز استاندار بوشهر دقایقی را در مورد اجرای تئاتر در روستاها و توجه به تئاتر استان در سال 95 صحبت کرد.

پس از آن استاندار به همراه ایرج صغیری پیشکسوت تئاتر استان و جهانشیر یاراحمدی از سالن روباز مجتمع بازدید کرد و بعد از گفتگو پیرامون چگونه مسقف‌کردن این فضا که فعلا هیچ استفاده‌ای از آن نمی‌شود، قول مساعدت داد که این فضا را به یک سالن نمایش تبدیل کند.

یاراحمدی رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان نیز پس از این گفتگو از استاندار درخواست کرد تا جایگاه تماشاگران در پلاتوهای صغیری و امیری را نیز تغییر دهد تا تماشاگران با خیال آسوده و راحتی تئاتر ببینند.

دکتر سالاری با این پیشنهاد نیز موافقت کرد و گفت علاوه بر این سالن روباز، جایگاه تماشاگران در پلاتوها را نیز کاملا عوض می‌کنیم .

در پایان این دیدار، مصطفی سالاری، جهانشیر یاراحمدی را مسئول پیگیری این دو پروژه کرد تا به‌زودی به سرانجام برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز