خبرگزاری کار ایران

فرماندار تنگستان مطرح کرد:

عزل و نصب‌ها را حق مدیر آموزش و پرورش تنگستان می‌دانم

asdasd
کد خبر : ۳۹۳۵۹۲

فرماندار تنگستان در نشست شورای آموزش و پرورش این شهرستان گفت: انتصابات و جا به جایی مدیران در حیطه اختیارات مدیر آموزش و پرورش است و در این زمینه دخالتی نکرده و تنها عملکرد ایشان در مسئله آموزش و پرورش مورد نظر و قابل ارزیابی است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش تنگستان، فرماندار این شهرستان در  نشست شورای آموزش و پرورش، تاکید کرد: انتصابات و جابه جایی مدیران در اختیار مدیر آموزش و پرورش است؛ من در آن دخالتی نکرده و تنها عملکرد ایشان مورد نظر و قابل ارزیابی است و به جای انتقاد، شایسته است در فضایی ملاطفت آمیز دور از شائبه‌های سیاسی برای رفع مشکلات مردم و ارتقاء مسائل آموزشی گام برداریم.

 عادل دهدشتی با بیان این که هر کشور باید برای توسعه در زمینه تقویت نیروی انسانی پیشرو باشد، افزود: آموزش و پرورش با ساختار عریض وطویل خود متولی این امر است و دانش آموزان ساعاتی از زندگی خود را در آن صرف می کنند و به دستور استاندار بوشهر و همکاری دهیاری ها، 12 درصد ارزش افزوده جهت تقویت بنیه علمی دانش آموزان، تخصیص یافته است.

دهدشتی داشتن پیوست فرهنگی را نیاز همه سازمان ها و ادارات دانست و گفت : عصر تبادل اطلاعات و فرهنگ‌هاست و هر کشوری باید الگوی فرهنگی‌خاصی برای خود داشته باشد در غیر اینصورت باید آماده پذیرش الگوهای فرهنگی دیگران شود .

در ادامه این جلسه حسین پولادیان مدیر آموزش و پرورش تنگستان با بیان این که تصمیمات این مدیریت با توجه به برنامه‌محوری برمبنای کار تخصصی و کارشناسی صورت می گیرد، اظهار داشت: تغییرات اندکی که در سطح مدیران مدارس صورت گرفته بر اساس شیوه نامه انتصاب مدیران مدارس، ارسالی از وزارت متبوع بوده و بر اساس نظر کارشناسان این مدیریت و طرح در کمیته انتصابات، روند جابه جایی یا انتصاب مدیران صورت گرفته است.

پولادیان، ضمن رد هرگونه سیاسی‌کاری در آموزش و پرورش تنگستان، اظهار داشت: از مجموع 90 مدیر مدارس شهرستان، تنها 6 مدیر تغییر یافته اند که بر اساس نظر تخصصی کارشناسان بوده و هدف، تقویت مدیریت آموزشگاهی و کیفیت بخشی به آموزش بوده است.

وی در ادامه اظهار داشت: انتظار می رود افراد دلسوز شهرستان به ویژه مسئولان امر اگرگلایه، ایراد یا انتقادی نسبت به عملکرد این مدیریت در حوزه های مختلف دارند، موضوع را به صورت حضوری با مدیر آموزش و پرورش در میان گذاشته و با بررسی دلیل، به روند آموزش و پرورش در شهرستان، سرعت عمل بیشتری داده شود؛ در غیر این صورت مطرح کردن انتقادات به اشکال دیگر نه تنها کمکی به پیشرفت آموزش و پرورش نمی کند بلکه باعث شبهه در افکار عمومی و به تبع آن لطمه به تعلیم و تربیت خواهد شد.

گفتنی است در این نشست از مقام آوران عرصه ورزش و الگو های برتر تدریس نیز تقدیر شد .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز