خبرگزاری کار ایران

فرماندارتنگستان:

برای توسعه تنگستان نیازمند جذب اعتبارات ملی هستیم

برای توسعه شهرستان و رفع محرومیت بیش از هرچیز نیازمند جذب اعتبارات ملی هستیم که این موضوع جز با تشکیل کارگروهی با برنامه و قوی محقق نخواهد شد که تلاش فرمانداری و نماینده مردم دشتی و تنگستان حول این محور خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بوشهر؛ فرماندارتنگستان درجلسه با نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی که در محل فرمانداری تنگستان تشکیل شد، ضمن خوش ‌آمدگویی اظهار داشت: برای توسعه شهرستان و رفع محرومیت بیش از هرچیز نیازمند جذب اعتبارات ملی هستیم که این موضوع جز با تشکیل کارگروهی با برنامه و قوی محقق نخواهد شد که تلاش فرمانداری و نماینده مردم دشتی و تنگستان حول این محور خواهد بود.

عادل دهدشتی تصریح کرد: برای آغاز عملیات راه اهرم به فراشبند و اجرای سد مخزنی خائیز و همچنین توسعه بنادر و اسکله‌ها نیاز به اعتبارات ملی است.

وی افزود: در شهرستان تنگستان به لحاظ توزیع اعتبارات نزدیک به 70 تا 80میلیارد تومان پروژه‌های نیمه‌تمام و مطالبات داریم که در تلاش هستیم با توجه به حجم وسیع پروژه‌ها نهایت مدیریت را در توزیع اعتبارات داشته باشیم.

نماینده مردم دشتی و تنگستان نیز درمجلس اظهار کرد: درباره طرح‌های عمرانی شهرستان اطلاعاتی جمع آوری شده وکارهای نیزدر این زمینه در حال انجام است که هماهنگی برای حرکت‌های هم افزا که بتواند از موازی کاری جلوگیری شود در دستورکار است.

نماینده مردم درمجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هدف ما ارائه یک کارنامه قابل قبول برای دولت تدبیر و امید در شهرستان تنگستان است.

شهریاری ادامه داد: حمایت از دولت نباید تنها شعار باشد و باید با تعامل و همکاری برد برد با دولت؛ رضایت، امیدواری و ارزیابی مردم را نسبت به دولت بالا ببریم، با این کار به دولت و مرد در کنار هم کمک خواهیم کرد.

در ادامه نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی به همراه فرماندار تنگستان از بخش‌های مختلف درمانی در بیمارستان امام حسین شهر اهرم بازدید کردند.

کد خبر : ۳۹۳۸۶۳