خبرگزاری کار ایران

ریزش یک ساختمان‌ در هند، جان ۸ کارگر را گرفت

کد خبر : ۱۸۱۳۴۲

عصر دیروز در جریان ریزش آوار یک آپارتمان ۱۲ طبقه در حال ساخت در شهر «چنای» دست کم ۸ کارگر کشته شدند.

رسانه‌های داخلی هند اعلام کردند: بر اثر ریزش یک ساختمان در این کشور دست‌کم ۸ کارگر جان خود را از دست دادند.

به گزارش ایلنا اخبار دریافتی ایلنا، مقامات داخلی هند در تشریح این حادثه اعلام کردند: عصر دیروز در جریان ریزش آوار یک آپارتمان ۱۲ طبقه در حال ساخت در شهر «چنای» دست کم ۸ کارگر کشته شدند.

بنابر اعلام پلیس، ۲۶ کارگر ساختمان تاکنون از زیر آوار بیرون کشیده شده‌اند و جستجوها برای یافتن تعدادی دیگر از حادثه‌دیدگان ادامه دارد.

بر اساس این گزارش چهار نفراز کارگران در دم جان باخته و مابقی پس از انتقال به بیمارستان در بین راه جان سپرده اند.

هچنین در این حادثه ۱۲ کارگر مجروح و شش نفر از آنان پس از دریافت کمک‌های درمانی از بیمارستان مرخص شدند. بنابر اعلام پلیس محلی شهر چنای، کارشناسان در حال بررسی علت وقوع این حادثه هستند.

علاوه بر این در حادثه دیگری که صبح ردیروز در «دهلی نو» اتفاق افتاد، یک ساختمان چهار طبقه فروکش کرد و در این حادثه نیز ۱۱ نفر کشته شدهاند و تنها بازمانده حادثه به بیمارستان منتقل شد.

بنا برگزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، وقوع حوادثمشابه ساختمانی در هند به دلیل استفاده از مصالح غیراستاندارد و افزودن غیرقانونی طبقات، معمول است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز