خبرگزاری کار ایران

در فرانسه اتفاق افتاد:

زیان ۱۶۰ میلیون یورویی اعتصاب خلبانان به ناوگان هواپیمایی فرانسه

کد خبر : ۱۹۶۹۶۰

«این اعتصاب تا این لحظه حدود ۱۶۰ میلیون یورو به این شرکت زیان وارد کرده است / مدیر اجرایی ایرفرانس اعلام کرده که به زودی پیشنهادی جدید برای برون‌رفت از بحران ارائه خواهد کرد».

اعتصاب خلبانان ایرفرانس در حالی وارد نهمین روز می‌شود که هنوز هیچ‌گونه توافق و تفاهمی بین مقامات و نمایندگان اتحادیه‌های کارکنان این شرکت هواپیمایی به‌دست نیامده است.

به گزارش ایلنا به نقل از یورونیوز، این اعتصاب در واکنش به برنامه راهبردی ایرفرانس برای توسعه شرکت «ترانساویا» شاخه ارزان قیمت ایرفرانس آغاز شده است.

بنا به این گزارش، مدیر اجرایی ایرفرانس اعلام کرد: این اعتصاب تا این لحظه حدود ۱۶۰ میلیون یورو به این شرکت زیان وارد کرده است.

«آلکساندر دو یونیاک» روز دوشنبه هشدار داد: «وضعیت مالی ایرفرانس بهبود یافته بود اما در تنها چند روز تمامی زحماتمان از بین رفت که حقیقتا باعثتاسف و تاثر است. هیچ شرکت هواپیمایی جاودان نیست حتی ایرفرانس.»

در این گزارش خاطرنشان شده است: مدیر اجرایی ایرفرانس اعلام کرده که به زودی پیشنهادی جدید برای برون‌رفت از بحران ارائه خواهد کرد.

لازم به یادآوری است، در پی اعتصاب روز دوشنبه ۵۸ درصد از پروازهای ایرفرانس لغو شدند. پیش بینی می‌شود که ترافیک هوایی روز سه شنبه نیز در همین حدود با اختلالاتی همراه باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز