خبرگزاری کار ایران

قتل های زنجیره ای کارگران خارجی در مالزی

asdasd
کد خبر : ۲۳۲۸۸۴

«۳۴ جسد کارگر خارجی طی سه ماه گذشته در کیسه‌های مختلف در ایالت پینانگ کشف شده است، پلیس همچنین از کشف اعضای فاسد شده بدن برخی افراد در چند ناحیه این ایالت پخبر داد که به نظر می‌رسد غیرمالایی بوده و طعمه قاتلان شده‌اند».

قتل‌های زنجیره‌ای کارگران خارجی در ایالت «پینانگ» واقع در شمال مالزی به معمای پیچیده‌ای برای پلیس این کشور که میزبان بیش از هفت میلیون مهاجر قانونی و غیرقانونی است، تبدیل شده است.

به گزارش اخبار دریافتی ایلنا، ۳۴ جسد کارگر خارجی طی سه ماه گذشته در کیسه‌های مختلف در ایالت پینانگ کشف شده است. پلیس همچنین از کشف اعضای فاسد شده بدن برخی افراد در چند ناحیه این ایالت پخبر داد که به نظر می‌رسد غیرمالایی بوده و طعمه قاتلان شده‌اند.

در آخرین مورد این قتل‌ها، در آخرین روزهای هفته گذشته در پارک «متروپولیتان» منطقه «رلائو» فردی که هویت وی تاکنون مشخص نشده، با چاقو از پای درآمد.

از مجموع ۳۴ نفری که تاکنون کشته‌اند، ۲۰ نفر می‌انماری هستند و هویت ۱۴ نفر تاکنون مشخص نشده است.

تن‌ها اجسادی معدودی از کشته شدگان تاکنون به اقوام آن‌ها تحویل شده و سایر اجساد در سردخانه نگهداری می‌شوند.

بر اساس این گزارش، تاکنون ۱۱ عضو بدن شامل دو سر انسان، دو جسد بدون سر، چهار پا، دو دست و یک بازو در نواحی مختلف پیدا شده‌اند.

حادثه روز دوشنبه گذشته این ایالت در حالی رخ داد که روز پیش از آن «ویرا عبدالرحیم حنفی» معاون ارشد رییس پلیس «پینانگ» به مردم این ایالت اطمینان داده بود شرایط تحت کنترل کامل است.

پلیس این ایالت مالزی تاکنون ۲۰ شهروند می‌انماری را در ارتباط با این قتل‌ها بازداشت کرده است که در روشن شدن عاملان این قتل‌ها موثر نبوده‌اند.

مالزیایی‌ها تلاش دارند این قتل‌ها را به گردن می‌انماری‌ها بیندازند و کار‌شناسان مالزی در اظهارنظرهای مختلف در رسانه‌های این کشور تاکید کرده‌اند، می‌انماری‌هایی که در این ایالت به سر می‌برند ممکن است هدف افرادی از کشور خود قرار گرفته‌اند که برای کشتن آن‌ها به مالزی آمده‌اند.

کار‌شناسان از دولت مالزی خواسته‌اند با پدیده مهاجران غیرقانونی در این کشور به طور جدی مقابله کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز