خبرگزاری کار ایران

کشته و زخمی شدن ۱۶ تن در درگیری هواداران و مخالفان مرسی

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۳۹۶

هواداران و مخالفان مرسی که دو تظاهرات جداگانه در شهر اسکندریه برگزار کرده بودند در منطقه «سیدی جابر» با هم درگیر شدند و این درگیری به منطقه «کوبری استانلی» این شهر ساحلی کشیده شد.

وزارت بهداشت مصر در بیانیه‌ای اعلام کرد که در درگیری میان هواداران و مخالفان «محمد مرسی» رئیس‌جمهوری برکنار شده این کشور در شهرهای مختلف دو تن کشته و ۱۴ تن دیگر زخمی شدند.

به گزارش ایلنا به نقل از بوابه الاهرام، در بیانیه وزارت بهداشت مصر آمده است که در درگیری میان هواداران و مخالفان مرسی در شهر «اسکندریه» یک تن کشته و هفت تن دیگر زخمی شدند.
هواداران و مخالفان مرسی که دو تظاهرات جداگانه در شهر اسکندریه برگزار کرده بودند، در منطقه «سیدی جابر» با هم درگیر شدند و این درگیری به منطقه «کوبری استانلی» این شهر ساحلی کشیده شد.
در این درگیری دو طرف از سنگ و دیگر اشیاء علیه یکدیگر استفاده کرده و به شدت با هم درگیر شدند.
درگیری هواداران و مخالفان مرسی در اسکندریه با دخالت نیروهای ارتش و جدا کردن دو طرف به پایان رسید.

در شهر «بنی سویف» نیز در درگیری میان هواداران و مخالفان مرسی یک تن کشته شد.
در همین حال، هواداران مرسی در قاهره، استان «الشرقیه»، شهرهای «الزقازیق»، «ابوکبیر»، «فاقوس»، «الحسینیه». «ابوحماد» نیز تظاهرات کردند.
در این تظاهرات هواداران مرسی علیه ارتش و وزیر کشور شعار سر دادند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز