خبرگزاری کار ایران

افزایش ۱۵ درصدی جمعیت اسرای فلسطینی در زندان‌های اسرائیل

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۵۶۷

مرکز مطالعاتی «اسرای فلسطین» با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که جمعیت اسرای فلسطینی در آغاز سال جاری میلادی چهار هزار و ۵۰۰ تن بود که در حال حاضر با افزایش ۱۵ درصدی به پنج هزار و ۲۵۰ تن رسیده است.

یک مرکز حقوقی اعلام کرد که جمعیت اسرای فلسطینی دربند زندان‌های رژیم صهیونیستی از آغاز سال جاری میلادی تا کنون ۱۵ درصد افزایش یافته و این مساله نتیجه حملات و بازداشت‌های روزمره نظامیان صهیونیستی در کرانه باختری و قدس است.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، مرکز مطالعاتی «اسرای فلسطین» با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که جمعیت اسرای فلسطینی در آغاز سال جاری میلادی چهار هزار و ۵۰۰ تن بود که در حال حاضر با افزایش ۱۵ درصدی به پنج هزار و ۲۵۰ تن رسیده است.

در ادامه این بیانیه آمده است که این افزایش جمعیت اسرا ناشی از تشدید روند بازداشت‌ها در کرانه باختری و قدس برای مقابله با موج خشم و غضب افکار عمومی فلسطین از اقدامات سرکوبگرانه صهیونیست‌ها علیه ملت و مقدسات فلسطین است. علاوه بر این، دو اسیر فلسطینی به نام‌های «عرفات جرادات» و «میسره ابو حمدیه» نیز شهید شده‌اند و این مساله منجر به بروز درگیری‌های میدانی میان شهروندان فلسطینی و نظامیان صهیونیست و بازداشت گسترده شهروندان فلسطینی توسط ارتش رژیم صهیونیستی شده بود.

این مرکز به سیاست هدفمند رژیم صهیونیستی در بازداشت‌های کورکورانه شهروندان فلسطینی برای تحقیق امنیت خود اشاره کرده و تاکید می‌کند که نظامیان صهیونیستی صرفا به دلیل این‌که احتمال وقوع حمله یا حادثه‌ای علیه آن در روزهای آینده وجود داشته باشد، اقدام به بازداشت ده‌ها تن از شهروندان فلسطینی می‌کند و برخی از آن‌ها را بدون هیچ گونه محاکمه‌ای به بازداشت موقت محکوم کرده و برخی دیگر را برای هفته‌های متوالی در شرایط سخت و طاقت فرسا بازداشت می‌کند و همه این اقدام‌ها به بهانه‌های امنیتی صورت می‌گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز