خبرگزاری کار ایران

در درگیری میان گروه‌های مسلح رقیب اتفاق افتاد؛

کشته شدن ۱۱ تن از اعضای القاعده در سوریه

کد خبر : ۱۰۷۰۳۰

در درگیری میان افراد مسلح گروه تروریستی «دولت اسلامی در عراق و شام» مرتبط با گروه القاعده و ارتش آزاد در غرب شهر «حلب» یک فرمانده لیبیایی دولت اسلامی عراق و شام به همراه ۱۰ تن دیگر از این گروه تروریستی کشته شدند.

در درگیری میان گروه‌های مسلح رقیب در سوریه ۱۱ تن از گروه القاعده و شش تن از اعضای گروه موسوم به «ارتش آزاد» کشته شدند.
به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، مخالفان سوری اعلام کردند که در درگیری میان افراد مسلح گروه تروریستی «دولت اسلامی در عراق و شام» مرتبط با گروه القاعده و ارتش آزاد در غرب شهر «حلب» یک فرمانده لیبیایی دولت اسلامی عراق و شام به همراه ۱۰ تن دیگر از این گروه تروریستی کشته شدند.
در این درگیری که در نزدیکی مرزهای سوریه و ترکیه به وقوع پیوست، شش تن از افراد مسلح گروه ارتش آزاد نیز کشته شدند.
این در حالی است که روز گذشته نیز دو گروه وابسته به القاعده یعنی گروه دولت اسلامی عراق و شام و گروه «جبهه النصره» در استان «الحسکه» با یکدیگر بر سر یک پایگاه به شدت درگیر شدند. پایگاهی که در آن تسلیحات و مهمات وجود دارد و در اختیار جبهه النصره بود.
در این درگیری دو تن از افراد مسلح جبهه النصره کشته شدند.
بنا بر این گزارش، بیشتر درگیری‌ها میان گروه‌های مسلح رقیب در سوریه بر سر اراضی و تسلیحات به وقوع می‌پیوندد و طی هفته‌های اخیر در شمال سوریه به شدت گسترش پیدا کرده است به طوری که ترکیه مجبور شد یکی از گذرگاه‌های مرزی با سوریه را ببندد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز