خبرگزاری کار ایران

حمله عناصر تشکیلات خودگردان به جوانان فلسطینی

کد خبر : ۱۰۷۴۸۴

عناصر امنیتی تشکیلات خودگردان به همین منظور تعدادی از جوانان فلسطینی را مورد ضرب و شتم قرار داده و به منظور جلوگیری از بروز درگیری میان فلسطینیان و نظامیان اسرائیلی و تکرار حوادثروزهای گذشته، جوانان فلسطینی را متفرق کردند.

نیروهای امنیتی جنبش فتح امروز – سه‌شنبه - با استقرار در باب الزاویه در مرکز الخلیل واقع در جنوب کرانه باختری، مانع از درگیری آنها با نظامیان صهیونیست شدند.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، شاهدان عینی اعلام کردند که عناصر سرویس‌های امنیتی، سازمان اطلاعات، حفاظت اطلاعات و پلیس و نیز نیروهای انتظامی به شکل گسترده در ورودی خیابان شلاله و باب الزاویه تا میدان الصحه مستقر شدند تا مانع از درگیری با نظامیان صهیونیستی شوند. عناصر امنیتی تشکیلات خودگردان به همین منظور تعدادی از جوانان فلسطینی را مورد ضرب و شتم قرار داده و به منظور جلوگیری از بروز درگیری میان فلسطینیان و نظامیان اسرائیلی و تکرار حوادثروزهای گذشته، جوانان فلسطینی را متفرق کردند.

شاهدان عینی همچنین گزارش دادند که عناصر سرویس‌های امنیتی جنبش فتح با دوربین‌های عکاسی از جوانان فلسطینی عکس تهیه می‌کردند تا بتوانند هویت عاملان عملیات اخیر حمله به یک افسر صهیونیستی را شناسایی کنند.

آنها همچنین دوربین‌های مدار بسته مغازه‌ها را مورد بررسی قرار داده و به جست‌وجوی تعدادی از آزادگان فلسطینی پرداختند تا از حضور آنها در محل اقامت‌شان مطمئن شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز