خبرگزاری کار ایران

بخش‌هایی از دولت آمریکا تعطیل شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۳۰۷

به دنبال این تصمیم از دو میلیون کارمند دولت فدرال آمریکا ۸۰۰ هزار تن از امروز – سه‌شنبه – نیروی غیرضروری به حساب آمده و به مرخصی اجباری خواهند رفت.

به دنبال شکست کنگره آمریکا در تصویب قانون بودجه در ضرب‌الاجل تعیین شده و رد این لایحه در مجلس سنا، «باراک اوباما» رئیس‌جمهوری آمریکا دستور تطعیلی بخش‌هایی از دولت را صادر کرد.
به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، به دنبال این تصمیم از دو میلیون کارمند دولت فدرال آمریکا ۸۰۰ هزار نفر از امروز – سه‌شنبه – نیروی غیرضروری به حساب آمده و به مرخصی اجباری خواهند رفت.
بر اساس این گزارش، برخی از ادارات نیز تنها با پنج درصد نیروی کار خود به فعالیت ادامه می‌دهند.
مجلس نمایندگان آمریکا که جمهوری‌خواهان اکثریت را در آن در اختیار دارند، لایحه بودجه را تصویب کرده و خواستار عقب افتادن طرح بیمه همگانی باراک اوباما به مدت یک سال در بودجه سالانه شده بود، اما سنای آمریکا که اکثریت آن دموکرات‌ هستند، با این خواست مجلس نمایندگان موافقت نکرده است.
دموکرات‌ها معتفدند که پیش‌نویس ارائه شده برای قانون بودجه طرح اصلاحات نظام بیمه درمانی باراک اوباما را تهدید می‌کند.

این نخستین بار طی ۱۷ سال گذشته است که دولت آمریکا با چنین بحرانی رو‌به‌رو می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز