خبرگزاری کار ایران

بشار اسد:

ترکیه تاوان حمایت از تروریست‌ها در سوریه را می‌پردازد

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۲۰۸

تروریسم را نمی توان همانند یک کارت در جیب گذاشت و در زمان نیاز مورد استفاده قرار داد زیرا تروریسم همانند «عقرب» است که نیش خود را در اولین فرصتی که به دست می آورد، می زند.

«بشار اسد» رئیس جمهوری سوریه تاکید کرد که ترکیه تاوان سنگینی برای حمایت از تروریست‌ها در سوریه می‌پردازد.
به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم، اسد در گفت‌و‌گو با شبکه تلویزیونی ترکیه‌ای «خلق تی وی» ترکیه گفت که ترکیه در آینده تاوان سنگینی به علت حمایت از تروریست‌ها در سوریه می‌پردازد.
رئیس جمهوری سوریه افزود که فعالیت‌های تروریست‌ها در آینده نزدیک بر خود ترکیه منعکس می‌شود.
وی افزود که تروریسم را نمی توان همانند یک کارت در جیب گذاشت و در زمان نیاز مورد استفاده قرار داد زیرا تروریسم همانند «عقرب» است که نیش خود را در اولین فرصتی که به دست می آورد، می زند.

رئیس جمهوری سوریه با انتقاد شدید از «رجب طیب اردوغان» نخست وزیر ترکیه وی را فردی «متعصب» دانست.
وی تصریح کرد که ترکیه به تروریست‌ها اجازه می‌دهد از مرز‌هایش عبور کرده و نیروهای ارتش سوریه و غیرنظامیان را هدف قرار دهند.
اسد در این گفت‌و‌گو بار دیگر تاکید کرد که ارتش سوریه از سلاح‌های شیمیایی استفاده نکرده است.
رئیس جمهوری سوریه در ادامه گفت که نمی‌توان این گونه سلاح‌ها را بدون دستور ستاد مشترک نیروهای مسلح و انجام تدابیر مقدماتی ویژه مورد استفاده قرار داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز