خبرگزاری کار ایران

آویگدور لیبرمن:

سازش با فلسطینیان امکان‌ناپذیر است

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۶۳۰

پیش از این نیز گفته بودم که دستیابی به سازش طی یک سال و نیم ممکن نخواهد بود و بارها بی‌اعتمادی خود به مذاکره با فلسطینیان را اعلام کرده بودم و زمانی که به وزارت خارجه بازگشتم، دیگر کاری از من در این زمینه بر نمی‌آمد.

«آویگدور لیبرمن» رئیس حزب «اسرائیل بیتنا» تاکید کرد که احتمال دستیابی به سازش با فلسطینیان بسیار کم است.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، لیبرمن طی سخنانی گفت که جامعه جهانی باید به مداخله‌های خود در منازعه ما با فلسطینیان پایان دهد، زیرا هرگونه مداخله‌ای امکان دستیابی به سازش را کم رنگ می‌کند؛ جامعه جهانی برود و در جاهای دیگر مداخله کند و شکست و ناکامی خود را به ما انتقال ندهد.

وی بار دیگر بر مخالفت قاطع خود با هرگونه سازش با فلسطینیان تاکید کرد و گفت: «پیش از این نیز گفته بودم که دستیابی به سازش طی یک سال و نیم ممکن نخواهد بود و بارها بی‌اعتمادی خود به مذاکره با فلسطینیان را اعلام کرده بودم و زمانی که به وزارت خارجه بازگشتم، دیگر کاری از من در این زمینه بر نمی‌آمد.»

«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نیز جمعه گذشته اعلام کرده بود که مذاکرات با فلسطینیان به بن‌بست رسیده و هیچ‌گونه پیشرفتی در این زمینه حاصل نشده است.

روزنامه عبری زبان «یدیعوت آحارونوت» تصریح کرده بود که نتانیاهو در جلسه‌ای محرمانه با رهبران و سازمان‌های آمریکایی یهودی مدعی شده که آماده امتیازدهی به فلسطینیان به منظور پیشبرد مذاکرات سازش است، اما طرف فلسطینی حاضر نیست رژیم صهیونیستی را به عنوان دولتی یهودی به رسمیت بشناسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز